یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل هواشناسی لرستان در خصوص وضعیت جوی روزهای آینده از ورود یک سامانه بارشی دیگر از اواسط روز شنبه خبر داد.
به گزارش یافته، بهروز مرادپور مرادپور در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت جوی روزهای آینده از ورود یک سامانه بارشی دیگر از اواسط روز شنبه خبر داد و افزود:  فعالیت این سامانه بشکل بارندگی های  رگباری پراکنده باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بخصوص جنوب شرق و شمال استان رگبار برف خواهد بود که لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، احتمال ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در برخی مناطق را بهمراه خواهد داشت.
. وی به هم استانی های عزیز توصیه نمودند در این مدت از سفرهای غیر ضروری،  تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، و فعالیت‌های کوهنوردی تا روز دوشنبه اجتناب نمایند.
وی همچنین با اشاره به میانگین ۲۱ میلیمتری بارش‌های لرستان در ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه امروز جمعه، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد ۲۵ میلی‌متر، در بروجرد ۲۹ میلی‌متر، کوهدشت ۳۲ میلی‌متر، الیگودرز ۰.۴ میلی‌متر، پلدختر ۱۵ میلی متر، دورود ۱۶ میلی‌متر، سلسله ۳۲ میلی‌متر، دلفان ۲۴ میلی‌متر، ازنا ۳ میلی‌متر ، «رومشکان» ۲۴ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۲۳ میلی‌متر، «سیلاخور» ۱۲ میلی‌متر، «سپیددشت» ۲۳ میلی‌متر، «ریمله» ۲۸ میلی‌متر ، «شول آباد» ۱۳ میلی‌متر و در سراب دوره ۳۶ میلیمتر ثبت گردید

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا