یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم، گفت: نص صریح قانون است که امکانات عمومی و شهرداری باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزد‌های انتخاباتی قرار گیرد.
به گزارش یافته، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در بخشی از تذکری شفاهی، گفت: نص صریح قانون است که امکانات عمومی و شهرداری باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزد‌های انتخاباتی قرار گیرد. امروز فریاد اکثر قریب به اتفاق همه نامزد‌های انتخاباتی در شهرستان بروجرد از این حجم ناعدالتی‌ها و بی‌قانونی‌ها که در سایه انفعال برخی که مسئولیت دفاع و صیانت از قانون را دارند و در بی‌تفاوت‌ترین حالت ممکن می‌باشند شاهد بی‌پرواترین اقدامات غیرقانونی در تأمین منافع کانون‌های قدرت، ثروت هستند بلند است. مگر رهبر نفرمودند که بالاترین مصلحت اجرای قانون است و من فاطمه مقصودی زبان ملت در خانه ملت هستم.
 
وزرای صمت و کار به بحث رونق تولید و احیای واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال در بروجرد ورود کنند
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای صمت و کار، گفت: متأسفانه در سایه اقدامات مشمئزکننده باندی، کانون‌های قدرت و ثروت در شهرستان بروجرد، برخی که چهره آنان بیش از پیش برای مردم مکشوف و عیان شده در اجرای منویات مقام معظم رهبری و برآورد دولت مردمی از رونق تولید و احیای واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان ناراحت هستند و تمام سعی خویش را در ایجاد ناامیدی بر قاطبه مردم بنا نهاده‌اند و تمامی امکانات پیدا و پنهان خویش را در جلوگیری از این امر مبارک اختصاص داده‌اند، مردم آن‌ها را شناخته‌اند و‌امیدوارم مسوولین امر قاطعانه با این اقدامات باندی برخورد نمایند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا