یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار سطح زرد هواشناسی و لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن را برای آسمان این استان اعلام کرد.
به گزارش یافته، بهروز مرادپور با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی برای آسمان لرستان، اظهار داشت: این شرایط آب‌وهوایی از ظهر امروز سه‌شنبه فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.
وی گفت: در قالب این سامانه بارشی، ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، گاهی وقوع تندبادهای لحظه‌ای، احتمال تگرگ و صاعقه برای استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی لرستان زمان پایان این شرایط آب‌وهوایی را روز شنبه هفته آینده عنوان کرد و گفت: در این راستا لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و خشکه رودها، خسارت به سازه‌های موقت، شکستن درختان کهن‌سال، خسارت به محصولات باغی و زراعی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان پیش‌بینی ‌شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-08-10 13:24
باید در لرستان سد ساخته شود چون همیشه در زمستان سیل و خسارت و آب گرفتگی و آسیب به زمین‌های کشاورزی برای ماست ولی آبش میره پایین دست و ۹۰درصد زمین‌های لرستان دیم است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا