یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد ضمن تذکر جدی و قانونی به مدیران حوزه آموزشی، گفت: مدیرکل آموزش و پرورش و همچنین نوسازی مدارس لرستان در جهت رفع مشکلات مدارس ورود جدی نمایند.
به گزارش یافته به نقل از فارس، داریوش شاهون‌وند عصر امروز در حاشیه بازدید از چند مرکز آموزشی منطقه «ریمله» این شهرستان، اظهار کرد: در بازدیدهای امروز شاهد وضعیت اسفناک این مراکز آموزشی بودیم.
وی خاطرنشان کرد: کانکس مورد استفاده در منزلت معلم و دانش‌آموزان نبود، به نحوی‌که تمرکز معلم به جای تعلیم و تربیت بیشتر بر آسیب ندیدن آنها است.
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد ضمن تذکر جدی و قانونی به مدیران حوزه آموزشی، بیان داشت: مدیرکل آموزش و پرورش و همچنین نوسازی مدارس لرستان در جهت رفع مشکلات مدارس ورود جدی نمایند.
شاهون‌وند بیان داشت: هفته آینده نیز بازدید دیگری در جهت اجرایی شدن مصوبات و تصمیم‌های گرفته شده انجام خواهد شد.
یونس بهاروند نیز با بیان اینکه در استان حدود ۴ هزار و ۵۰۰ مدرسه وجود دارد که نیمی از آن‌ها نوسازی شده، افزود: مابقی مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان برچیده شدن مدارس کانکسی دارای بالای ۱۰ دانش آموز را از اولویت‌های این مجموعه عنوان و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۵۵ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و ۴۵ مدرسه نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-08-09 14:40
آزمون استخدامی معلمی برگزار شد بعد بجای استخدام ۲۹ هزار معلم از طریق آزمون یکدفعه ۱۱ هزار نفر را کم کردند و الان اکثر مدارس معلم کم دارند لذا دوباره آزمون برگزار کنند و به بومی هر شهری اولویت دهند الان کلی فوق لیسانسه بیکار داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا