یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر منیر حمید السعدی، رئیس دانشگاه بغداد در نشست مشترک که به میزبانی دانشگاه بغداد برگزار شد بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این دیدار و گفت‌وگو که در دانشگاه بغداد صورت گرفت دو طرف بر گسترش همکاری‌های دوجانبه علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، تأکید کردند.
در این دیدار و گفت‌وگو، رؤسای دانشکده‌های مختلف دانشگاه بغداد مانند دانشکده‌های هنر، علوم اسلامی، زبان حضور داشتند و هرکدام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشکده‌های دانشگاه بغداد را تشریح کردند.
همچنین دکتر عمر فالح حسن، مدیر بخش تصمین کیفیت و عملکرد دانشگاه بغداد در این دیدار و گفت‌وگو حضور داشت و تجربیات این بخش کاری را با رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) به اشتراک گذاشت.
در این دیدار، دکتر السعدی، رئیس دانشگاه بغداد و دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، یاد و خاطره شهیدان مظلوم غزه را گرامی داشتند و برای بهبودی مجروحان فلسطین، دعا کردند.
دو طرف در گفت‌وگوهای خود بر اشتراکات فراوان فرهنگی، دینی و مذهبی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق و تقویت مناسبات دانشگاهی، تأکید کردند.
در این دیدار درباره راهکارهای ارتقای آموزش‌های الکترونیکی و تشکیل کمیته‌های مشترک تحقیقاتی و پژوهشی، گفت‌وگو شد.
همچنین، انجام فعالیت‌ها و اقدامات مشترک دو دانشگاه برای تولیدات علمی مشترک، مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.
در پایان این دیدار و گفت‌وگو، تعداد دو کتاب نوشته رئیس دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بغداد به عنوان هدیه به رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری) اهداء شد.
رئیس دانشگاه لرستان نیز از مهمان‌نوازی دانشگاه بغداد قدردانی کرد و بر تداوم این‌گونه ارتباطات بین‌دانشگاهی فراملی به‌ویژه ارتباط دانشگاه‌های کشورهای اسلامی با همدیگر، تأکید کرد.
گفتنی است دانشگاه بغداد از جمله معتبرترین دانشگاه های کشور عراق است؛ این دانشگاه از جمله پنج دانشگاهی از کشور عراق است که در جدیدترین رتبه بندی QS قرار گرفته است.
همچنین دانشگاه بغداد در رتبه بندی تایمز ویژه سال 2023 میلادی از جمله چهار دانشگاهی از کشور عراق است که از سوی وزارت آموزش عالی عراق اعلام شده است دارای اعتبار در این رتبه بندی است.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-08-02 19:44
رئیس دانشگاه لرستان آقای دکتر نظری رشته تخصصی شان ادبیات عرب است و در گروه ادبیات عرب در مقطع ارشد و دکترا تدریس میکردن و ایکاش حداقل بفکر ساخت دانشکده زبان های خارجه باشند یا دانشکده معدن و پژوهشکده سنگ شناسی باشند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-08-02 19:45
الان حتی شهری مثل قوچان یا بهبهان یا دزفول یا بم هم دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز لرستان و حتی تمام استان‌های همسایه ما دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز ما اراک و همدان و کرمانشاه و اهواز و دزفول و اصفهان و بهبهان همگی دانشگاه صنعتی دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا