یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سطح استان لرستان در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش یافته، نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سطح استان لرستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بمنظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص مثل مادران بارداری که نیازمند حضور یک خانم بر بالین آنان و ارجاع بانوان به مراکز درمانی می‌باشند؛ افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه برای اولین بار این توفیق در استان حاصل شد؛ گفت: برای شروع به کار پایگاه اورژانس بانوان در سطح استان لرستان، فعلا این پایگاه با حضور هشت نفر افتتاح و راه‌اندازی گردید و در صورت اخذ مجوز‌های لازم در آینده، قطعاً شاهد افزایش نیروی انسانی برای پایگاه اورژانس بانوان نیز خواهیم بود.
بهرام دلفان افزود: با راه‌اندازی پد و اورژانس هوایی در شهرستان خرم‌آباد و افتتاح پایگاه اورژانس بانوان، شاهد خدمات با کیفیت بیشتری در مرکز فوریت‌های پزشکی استان خواهیم بود.
دلفان عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره تحولات مثبتی رخ داده است و این اتفاق خوب حاصل زحمات مدیر و پرسنل این مرکز می‌باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-08-01 20:49
نمیشه بفکر ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی در استان باشند؟ الان بیماران اعزام می‌شوند به تهران و اصفهان
نقل قول کردن
#2 سعید 1402-08-02 06:08
واقعا اورژانس بانوان یک نیاز مورد درخواست مردم بود دست دانشگاه علوم پزشکی درد نکنه امیدواریم هم تداوم داشته باشد هم افزایش پیدا کند
نقل قول کردن
#3 زمانی 1402-08-02 13:39
درود بر آقای ادینه وند مرد خستگی ناپذیر اورژانس لرستان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا