یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: ۵ اتاق عمل جدید در بیمارستان الیگودرز احداث می‌شوند.
به گزارش یافته، محمد خدابخشی در جلسه وبینار با مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه بهداشت و درمان الیگودرز، اظهار داشت: آموزشی شدن بیمارستان‌های الیگودرز، احداث درمانگاه «بزنوید» و امامزاده «محمد بن حسن» (ع) و.... از جمله مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به لرستان است که مراحل عملیاتی آنها در حال انجام است.
وی با اشاره به دریافت مجوز جذب نیروهای حوزه درمان با مدارک مرتبط، گفت: این نیروها بر اساس آزمون و با اولویت بومی جذب می‌شوند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: در ادامه توسعه حوزه بهداشت و درمان الیگودرز به‌زودی عملیات احداث پنج اتاق عمل جدید در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و همچنین بازسازی اتاق عمل‌های فعلی این بیمارستان آغاز خواهد شد.
خدابخشی با اشاره به درخواست برخی پزشکان برای راه‌اندازی درمانگاه، گفت: مسئولان بهداشت و درمان ضمن استقبال از این اقدام پزشکان را حمایت کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری 1402-07-24 21:27
فاصله ازنا تا الیگودرز فقط ۲۷ کیلومتر است نمیشه الیگودرز به راه‌آهن ازنا وصل شود؟؟؟ الان ۱۰۰ ساله راه‌آهن از کنار الیگودرز میگذره ولی بهش وصل نیست
نقل قول کردن
#2 زمانی 1402-07-25 00:43
ای کاش ده تا مدیر مثله جناب آقای طولابی داشتیم تا همه جارو گلستان کنه، شهرستان الیگودرز تا آخر دنیا مدیون زحمات جناب اقای طولابی ریاست محترم شبکه بهداشت هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا