یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه دریچه‌های سد رودبار این شهرستان از روز سه شنبه ۲۵ مهر به مدت یک ماه بازگشایی می‌شود، از ساکنان و اهالی پایین دست درخواست کرد نسبت به رعایت نکات ایمنی و دوری از مسیل‌ها بی‌توجه نباشند. به گزارش یافته از روابط عمومی فرمانداری الیگودرز،"ایمان خسروی" روز یکشنبه افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بر روی نقشه‌های هواشناسی و احتمال استمرار بارندگی‌ها در مهر و آبان ماه، افزایش تراز آب ذخیره شده در دریاچه سد رودبار و دبی ورودی آب به دریاچه سد پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: به همین منظور، دریچه‌های سد به منظور مدیریت حجم مخزن از روز سه شنبه ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت یک ماه از ساعت ۱۹ تا پنج بامداد بازگشایی می‌شود که بر اساس نظر کارشناسان سد رودبار، سطح آب رودخانه‌های پایین دست پس از بازگشایی به بیش از نیم تا یک متر خواهد رسید.
فرماندار الیگودرز تأکید کرد: از همشهریان و ساکنان پایین دست سد رودبار درخواست می‌کنیم از هرگونه نزدیک شدن، تردد، استقرار و پارک کردن خودرو در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها، دریاچه سد رودبار و دیگر تأسیسات آبی و نقاط پرخطر جدا خودداری کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-07-23 18:28
مسئولان استان مواظب باشند و مناطق پرآب و حاصلخیز استان لرستان به دیگر استانها الحاق نشود
نقل قول کردن
#2 بختیاری 1402-07-24 21:36
فاصله ازنا تا الیگودرز فقط ۲۷ کیلومتره نمیشه الیگودرز هم به راه‌آهن وصل بشه؟؟؟ امیدواریم فرماندار و نماینده الیگودرز پیگیر اتصال الیگودرز به راه‌آهن باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا