یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حکم رئیس سازمان امور مالیاتی کشور «حجت‌اله صالحی» به‌عنوان سرپرست این سازمان در لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته، صالحی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است که سوابقی چون معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون درآمد‌های مالیاتی اشخاص حقوقی مرکز لرستان، رئیس گروه حسابرسی مالیاتی و عضویت در کارگروه‌های تخصصی مالیاتی را در کارنامه دارد.
وی متولد سال ۱۳۵۲ در خرم‌آباد و دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.
اسماعیل احمدی از ۷ خرداد ۱۴۰۱ ریاست اداره کل امور مالیاتی لرستان را بر عهده داشت..
از ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان بود.
پیش از وی نیز به مدت سه ماه «محسن محمدی‌پور» سرپرست این اداره کل بوده است.
محمدرضا محمدی از خرداد ۹۴ تا اسفند ۹۸ عهده‌دار این مسوولیت در لرستان بود.
پیش از وی نیز «مصطفی پورامیدی» مدیر كلی امور مالیاتی لرستان را حدود ۳ سال و یك ماه در این اختیار داشت.

لرستان ظرفیت تحقق اهداف سازمانی و تکریم مودیان را دارد

در آیین معارفه مدیر کل امور مالیاتی که امروز برگزار شد؛  حجت اله صالحی سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی استان گفت: تحقق آمال سازمانی و توسعه استان در گرو فعالیت شبانه روزی و انقلابی کارکنان جبهه اقتصاد و مالیات است وی با اشاره به جنگ تمام قد دشمنان در جبهه اقتصاد، اذعان داشت: امروز اَجر معنوی تلاش مضاعف در سنگر مالیات کم از جهاد در جبهه‌های جنگ ندارد.
صالحی که از نیروهای متعهد و از خانواده معزز شهداست در آیین معارفه خود اذعان داشت با همدلی و همراهی مجموعه همکاران، سعی خواهیم کرد اهداف سازمانی که امروز سنگری مهم برای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است  را محقق کنیم.
صالحی از نخبگان پیکره خانواده مالیاتی استان که مراحل ارتقاء را از کارشناسی تا کنون طی نموده است با اشاره به شناخت مویرگی از ظرفیت کارکنان، اذعان داشت خانواده مالیاتی لرستان از ظرفیت بالای همدلی، تلاش و سواد مالیاتی برخوردار است و این مهم اسباب تحقق اهداف سازمانی و تکریم مودیان را فراهم می‌آورد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-28 13:29
مغازه دارها و کسبه هم مالیات می‌دهند و هم عوارض و هم اجاره می‌دهند اما سود را دستفروشان می‌برند وقتی مردم میان خرید وقتیکه از دستفروش خرید می‌کنند دیگه لزومی نداره برن از مغازه دار خرید کنند. لذا شهرداری بیاید بازارهای سرپوشیده ای به‌صورت غرفه غرفه بسازد و آنها را روزانه یا هفتگی اجاره دهد و دیگه اجازه ندهد دستفروشان تو پیاده روها بساط کنند که هم موجب راه بندان و ترافیک شوند و زباله بریزند. الان شهرهای بزرگ دارند اینکارو می‌کنند.
نقل قول کردن
#2 دذ 1402-05-28 14:18
انشاالله آقای صالحی در اخذ مالیت از مردم کمک رسان مردم باشند متاسفانه کارشناسان سازمان امور مالیاتی بعضی مواقع بر اساس درک خود از مردم مالیات می‌گیرند و قوانین را زیر پا میگذارند
نقل قول کردن
#3 رضا 1402-05-29 07:41
ضمن تبریک به ایشان- آقا تورو خدا یه فکری ، تذکری ، توبیخی برای کارمندهایی که اتومبیل خودشون رو در پشت اداره کل و در کوچه آرش 6 رها میکنند ( البته زیر سایه خص درختان) و باعث نارضایتی و مشکلات ورود و خروج میشه انجام بدید. ( گربه رو دم حجله بکشید :lol: :lol: ). خیر بینی
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1402-05-29 21:36
به نقل از رضا:
ضمن تبریک به ایشان- آقا تورو خدا یه فکری ، تذکری ، توبیخی برای کارمندهایی که اتومبیل خودشون رو در پشت اداره کل و در کوچه آرش 6 رها میکنند ( البته زیر سایه خص درختان) و باعث نارضایتی و مشکلات ورود و خروج میشه انجام بدید. ( گربه رو دم حجله بکشید :lol: :lol: ). خیر بینی
ساختمان این اداره باید به گلدشت منتقل شود و در آنجا ساختمان استانداردی درست کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا