یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان گفت: مشتریان محترم اینترنت مخابرات می‌توانند مشکلات اینترنت خانگی تلفن ثابت خود را از طریق سامانه ۲۰۲۰ اعلام کنند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، ‌امیر علی پناهیان افزود: این سامانه در تمام ساعت‌های شبانه روز پاسخگوی پرسش‌ها، پیشنهاد‌ها و شکایت‌های مشترکان تلفن ثابت است.
علی پناهیان افزود: این سامانه به شکل شبانه روز آماده ثبت نام، پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشترکان اینترنت تلفن ثابت در زمینه مختلف است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا