یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: مصوبات شورای رقابت نتوانسته گره‌ای از مشکلات صنعت خودرو را باز کند و این واقعیت تلخی است که شورای رقابت باید آن را بپذیرد.
به گزارش یافته، «یحیی ابراهیمی»، در گفت‌وگو با ایرنا در مورد تصمیم‌های شورای رقابت در حوزه خودرو معتقد است: مصوباتی که از گذشته تاکنون در این شورا تدوین شده است، نتوانسته گره‌ای از مشکلات این صنعت باز کند و این واقعیت تلخی است که شورای رقابت باید آن را بپذیرد.
وی اظهار داشت: مشاهده می‌کنیم با تصمیمات شورای رقابت اکنون شیوه‌ای در فروش خودرو حاکم شده که مردم دقیقاً نمی‌دانند محصول را در آینده با چه قیمتی تحویل خواهند گرفت؛ به بیان دیگر، قیمت کالای مورد نظر باید مشخص باشد و شناور بودن نرخ در فروش خودرو مورد تأیید نیست و می‌تواند به اعتماد عمومی جامعه آسیب بزند.
نماینده مردم سلسله و دلفان بیان داشت: وقتی در معامله‌ای شفافیت وجود نداشته باشد، این معامله به صورت قانونی دارای ایراد است و به نظر می‌رسد تصمیمات اتخاذ شده برای فروش خودرو به مردم باید مورد بازنگری قرار گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-07 09:00
خودرویی موقع ثبت‌نام به ما گفتن ۴۰۰ میلیون الان شده ۷۰۰ میلیون، ببخشید ولی چرا یکدفعه مردم رو سردرگم می‌کنند ما ۳۰۰ میلیون پول چطوری دوباره جمع کنیم؟ اگر خودروساز داخلی توان جوابگویی به بازار خودرو را نداره خب خودرو وارد کنند
نقل قول کردن
#2 جا مانده 1402-05-07 10:43
دولت و مجلس تصویب کردند که در سال ۱۴۰۲ به جاماندگان سهام عدالت، سهام بدهند ولی تاکنون هیچ خبری نشده چرا؟ :cry:
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1402-05-07 16:53
تا مافیای خودرو از گردونه خارج نشه وضعیت خودرو بهتر نمیشه.مردم دلشون به این ارزان شدن چند میلیونی خودروها که تحت تاثیر خبرهای سیاسی رخ میده خوش نکنند.افسار قیمت خودرو از دست دولت رها شده و به دست دلال و مافیای خودرو افتاده.
نقل قول کردن
#4 خرم‌آبادی 1402-05-08 09:10
صنعت خودروسازی دست فقط دو خودرو ساز است و محصولاتی تولید می‌کنند که کیفیت ندارند هر ماشین این دو شرکت فقط ۵ سال خوب کار میکنه بعدش خراب میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا