یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: تعداد ۳۵ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز کشف و ضبط شد.
به گزارش یافته، مهران امیری در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: در یک اقدام عملیاتی با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری خوب نیروهای انتظامی و پرسنل برق یک شهرستان خرم‌آباد، تعداد ۳۵ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز کشف و ضبط شد.
وی افزود: افرادی که مبادرت به استفاده از برق غیر مجاز در این رابطه نموده بودند شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند و قطعآ جرائم مالی سنگینی برای آنها اعمال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به وضعیت سخت تامین برق در پیک بار تابستان امسال، اظهار داشت: در این برهه حساس کمبود برق که بعضی از هموطنان عزیزمان در اقصی نقاط کشور در مضیقه هستند، متاسفانه بعضی از افراد سودجو بدون درک این وضعیت مبادرت به استفاده از برق به صورت غیرمجاز برای مصارف غیر عادی مانند دستگاه‌های کشف  رمز ارز می‌نمایند که همین امر باعث می‌شود خساراتی به شبکه برق وارد آید و باعث خاموشی‌های ناخواسته گردد.
امیری گفت: از هم استانی‌های عزیز تقاضامندیم افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای رمز ارزها استفاده می نمایند را معرفی نمایند تا بتوانیم برق مطمئن و پایداری را برای فراهم نماییم و تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا