یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور اعلام، که هیچ شهری از لرستان در وضعیت نارنجی یا قرمز کرونا قرار ندارند.
به گزارش یافته، بنا بر جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها، لیست کامل رنگ‌بندی از تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲اعلام که هیچ شهرستانی از لرستان در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار ندارد و به‌جز ازنا که در وضعیت آبی است ، بقیه شهرها در وضعیت زرد یا نسبتا پرخطر قرار دارند.
 در این هفته وضعیت در خرم‌آباد، دلفان و دورود از نارنجی به زرد تغییر یافت تا به همراه پلدختر، چگنی، کوهدشت، رومشگان، سلسله، بروجرد و الیگودرز مجموعا در وضعیت زرد یا نسبتا پرخطر قرار داشته باشند.
همچنین وضعیت در ازنا از زرد به آبی تغییر یافت. ازنا تنها شهر با وضعیت آبی در لرستان است.
 
🟥قرمز: ۰ شهر
🟧شهرستان‌هایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند: ۰ شهر
 🟨شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد قرار دارند: پلدختر، خرم‌آباد، دلفان و دورود ، چگنی، کوهدشت، رومشگان، سلسله، بروجرد، الیگودرز
🟦آبی: ازنا
 
وضعیت هیچ شهری در کشور قرمز نیست
بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز کرونایی نیست و ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
 بر اساس آخرین به‌روز رسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی از ۴ به صفر شهر و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۳۹ به ۹ شهر کاهش یافت.
همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۲۳۵ به ۲۱۳ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۷۰ به ۲۲۶ شهر رسید.
در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت  قرمز کرونایی نیست و ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا