یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از طرف دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر سیاوش بیرانوند بعنوان سرپرست معاونت درمان این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش یافته، دکتر سیاوش بیرانوند متخصص بیهوشی و عضو هیأت علمی ( دانشیار گروه آموزشی بیهوشی ) دانشگاه می‌باشد که هم اکنون به این سمت منصوب گردید.
بیرانوند با ۱۵ سال سابقه‌ی خدمتی در دانشگاه، قبلاً بعنوان معاون درمان، معاون آموزشی و مشاور رئیس دانشگاه انجام وظیفه نموده که این‌ها تنها بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌باشد.
پیش از این، دکتر علی بختیاری عهده دار این مسئولیت بود.

دیدگاه‌ها  

#1 تولید کننده 1402-01-29 17:12
شهرک صنعتی زاغه (پل هرو) با امکانات و مزایای فراوان از قبیل :

معافیت مالیاتی ، شبکه آبرسانی فعال و قدرتمند با وجود 4 حلقه چاه عمیق ، خیابان و جدول کشی عالی ، شبکه برق رسانی ، شبکه گاز رسانی ، واگذاری زمین به صورت اقساط ، قیمت مناسب زمین در مقایسه با سایر شهرک های صنعتی ، امکان بهره مندی از وام و تسهیلات مناطق محروم ، دارای نگهبانی و انتظامات ورودی در محیطی آرام و خوش آب و هوا و با آینده درخشان می‌تواند پذیرای جوانان فعال و تولیدکنندگان محترم و آینده نگر باشد.

اگر به دنبال ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری با بهترین شرایط هستید این فرصت طلایی را از دست ندهید.
نقل قول کردن
#2 محمد 1402-01-29 18:12
سیاوش بیرانوند قبلا هم که معاون درمان بوده یعنی دیگه هیچکسی تو این دانشگاه نیست که مدیران تو یه چرخه بسته تکرار میشن. خیلی متاسفم.
نقل قول کردن
#3 علی 1402-01-29 20:01
انتصاب دکتر بیرانوند را تبریک عرض میکنم وسپاس از درایت دکتر دلفان را داریم
نقل قول کردن
#4 عبدالعلی بیرانوند 1402-01-30 17:30
جناب آقاي دكتر سياوش بيرانوند
سلام عيلكم

با كمال مسرت و افتخار انتصاب حضرتعالي به رياست محترم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان را كه سمبل بارزي از توانايي هاي ارزشمند آن عزيز فرهيخته

و تلاشهاي خستگي ناپذير جنابعالي مي باشد تبريك عرض مي نمايم

اميد است در سايه الطاف الهي و تجربيات ارزشمند شما در پيشبرد اهداف عالي نظام سلامت جمهوري اسلامي و جامعه پزشكي موفق و سربلند باشيد*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا