یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوره تخصصی آموزش سند چشم‌انداز 1404 ویژه نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خرم‌آباد در سالن همایش‌های مرکز تربيت معلم اين شهر زير نظر دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام و پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی برگزار شد.

​به گزارش يافته‌، دوره تخصصی 4 ساعته آموزش سند چشم‌انداز، با شركت حدود 200 نفر از نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خرم‌آباد در حالی با برگزاری 2 کارگاه به کار خود پایان داد که اکثر شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها، ضمن تاکید بر شتاب بیش‌تر نهادها و آحاد ملت برای نیل به اهداف سند چشم‌انداز، خواستار نظارت مؤثر مجمع بر روند اجرای سند چشم‌انداز 1404 شدند.

کارگاه اول «مباني چشم‌انداز توسعه 1404» به مدرسي دكتر ابراهيم مداحي بود كه شركت‌كنندگان علاوه بر اهداف چشم‌انداز توسعه كشور با وضعيت ديگر كشورها نيز در اين زمينه آشنا شدند.

مداحي نماینده اسبق الیگودرز در مجلس علاوه بر ارائه توضيحات در اين زمينه به بيان مشكلات و معضلات فرا روي سند توسعه 20 ساله كشورمان پرداخت و در اين مورد با برخي از نخبگان و حضار، بحث و تبادل نظر نمود.

در كارگاه دوم دکتر جواد فرشباف‌ماهریان به موضوع «مبانی برنامه‌ریزی راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی» پرداخت.

وی با اشاره به این که در این کارگاه به دنبال شناخت نظام برنامه‌ریزی در سطوح مختلف و تعیین جایگاه آن در نظام مدیریت هستیم، به ارائه تعاریف گوناگونی از توسعه و فرایند آن پرداخت.

فرشباف با برشمردن شرايط لازم براي موفقيت در برنامه‌ريزي توسعه بر ضرورت مناسب بودن فرآيند برنامه‌ريزي، شكل و طبيعت ساختار سياسي، شكل و طبيعت جهت‌گيري‌هاي خارجي نسبت به كشور، بهبود وضعيت توسعه علم و دانش در كشور و پرورش نيروي كار ماهر موجود در كشور تاکید کرد.
رضا جایدری / خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 hadi 1392-01-23 17:06
به قول امیر کبیر در ستایش کریم خان زند می نویسد” ای کاش هر چند وقت یک بار شیر بچه ای لر در ایران شاه می شد تا مردم مزه عدالت را می چشیدند”
برادران بیاییم دکتر محسن رضایی را فراموش نکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا