یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در واکنش خبری مبنی بر اختلاف نظر استاندار با نمایندگان مردم، گفت: این موضوع صحت ندارد.
به گزارش یافته، فرهاد زیودار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نمایندگان، خبرنگاران، استاندار و مدیران دستگاه‌ها تماماً ظرفیت‌های استان بوده و نباید نادیده گرفته شوند.
وی ادامه داد: قرارگیری هر کدام از این جایگاه‌های حقوقی در مقابل هم در نهایت به ضرر استان خواهد بود.
استاندار اظهار کرد: البته ممکن است در برخی مواقع اختلاف سلیقه باشد اما این به معنی تقابل نیست.
زیویار به انتصاب مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اشاره کرد و گفت: قاطبه‌ی مجمع نمایندگان روی انتخاب‌ایشان نظر مثبت داشتند و بنده هم برای این انتخاب به آن احترام گذاشتم.

لرستان در راستی آزمایی سامانه رصد جزو استان های پیشرو است

استاندار لرستان در مورد بحث های مطرح شده در رسانه ها طی روزهای گذشته مبنی بر آمار اشتغال استان گفت: این آمار طبق تعهد دستگاه ها بوده و صرفا براساس لیست افرادی است که تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

زیویار تصریح کرد: قطعا این آمارها در تمامی استان ها موجود بوده و راستی آزمایی می شوند.

وی عنوان کرد: در مورد راستی آزمایی آمار ثبت شده جزو استان های پیشرو و ۱۲ استان برتر کشور هستیم.

استاندار ابراز کرد: پس از راستی آزمایی ممکن است این آمار کاهش پیدا کند.

 

رفع موانع اعتباری برای آزادسازی حریم قلعه انجام شده است

استاندار لرستان در مورد آخرین وضعیت آزادسازی حریم اثر تاریخی قلعه فلک الافلاک گفت: تقریبا همه ی موانع اعتباری این موضوع در دی ماه گذشته مرتفع شدند.

دکتر زیویار به برگزاری جلسه ی تعیین تکلیف این موضوع در آذرماه گذشته در محل وزارت دفاع اشاره کرد و عنوان کرد: در این جلسه با حضور مسئولین ذیربط تمامی موانع بررسی و توافقات نهایی برای انجام آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: طی ابلاغیه مورخ ۱۳ دی ماه گذشته از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار خاص و ۳۴ میلیارد تومان از بودجه های سالانه به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

استاندار گفت: ما نسبت به این موضوع مصمم بوده و آزاد سازی قلعه جزو ۴ پروژه ی مهمی بود که از اول شروع کار در لرستان به صورت ویژه پیگیری کردیم.

 

آمار تورم لرستان قابل بازبینی است

استاندار لرستان در این جلسه در خصوص قرار گیری لرستان در صدر تورم استان ها، ابراز کرد: آمار تورم در لرستان قابل بازبینی است.

زیویار تصریح کرد: اگر به قیمت کالاهای اساسی توجه کنیم متوجه می شویم که قیمت خیلی از کالاها در لرستان از استان های دیگر بیشتر نیست.

وی ادامه داد: یکی از اقلامی که تورم زیادی در سال های اخیر در لرستان داشته است مسکن می باشد.

استاندار گفت: افزایش زیاد قیمت مسکن عامل اصلی بالا بودن نرخ تورم لرستان است وگرنه در سایر کالاهای اساسی به نسبت سایر استان ها اختلاف چندانی نداریم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا