یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که لزوم ایجاد تعامل هیات دولت با استان لرستان به شدت احساس می‌شود، گفت: نسبت به فقر و محرومیت در لرستان و آمار ۲۰ درصدی بیکاری در این استان چاره‌ای بیاندیشید.

به گزارش يافته‌ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس، عباس قائدرحمت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر شفاهی خطاب به رییس‌جمهور گفت: چرا مصوبات سفرهای استانی در لرستان انجام نمی‌شود؟

وي در ادامه اضافه كرد: فاز ۴ کارخانه سیمان، کمربندی دورود، انتقال راه‌آهن و ده‌ها مسأله دیگر قرار بود انجام شود، اما متاسفانه یک قدم درست هم در اين زمينه برداشته نشده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین با طرح این سوال که «چرا تعامل وزیران دولت نهم و دهم با مسوولان لرستان ضعیف است؟» ادامه داد: در نرخ بیکاری رتبه اول کشور را کسب کردیم طبق آمار رسمی مرکز آمار ایران بيش از ۲۰ درصد بیکاری در این استان وجود دارد؛ فقر و محرومیت هم نتیجه عدم تعامل وزیران با مسوولان استان لرستان است.

قائدرحمت افزود: در حالی که لرستان مرکز و معدن آب است، خیلی از روستاهای آن آب شرب هم ندارند.

این نماینده مردم در مجلس  نسبت به افتتاح نشدن اولین و تنها منطقه ویژه اقتصادی در ازنا به دلایل نامعلوم انتقاد کرد و ادامه داد: داروسازی لرستان هم در ازنا آماده شده اما به دلیل مبلغ محدودی که بانک صنعت و معدن باید آن را حل کند هنوز افتتاح نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در انتقاد به وضعیت نامناسب بهداشت و درمان لرستان خطاب به رییس‌جمهور گفت: کاش تعطیلات عید در لرستان ‌بودید و صف‌های طولانی چند ساعته مردم برای پزشک عمومی را ملاحظه مي كرديد!

وي افزود: آیا معناي خدمت‌رسانی این است و ايجاد بیمارستان فوق تخصصی فقط شعار است؟ در حالي كه شعار رئیس‌جمهور عدالت، انصاف و محرومیت‌زدایی است، اما به واقع از این شعار چه تفسیری باید کرد؟

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا