یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت تصریح کرد: مقدر فرمایید رشته مامایی، فوریت های پزشکی و پزشکی در دانشگاه پزشکی بروجرد ایجاد شود.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 9 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن خسته نباشید و خداقوت به جامعه پرستاران و تبریک روز پرستار گفت: از دولت محترم بابت اجرای تعرفه نظام پرستاری تشکر می کنم و "الاحسان بالاتمام". دولت در برنامه های بودجه و برنامه هفتم، نواقص را برطرف کند و حقیقتاً برای جامعه پرستاری که شایسته خدمت هستند، آنچه مطلوب است را انجام دهد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم افزود: پرستارانی که در دوران کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و رزمندگان جبهه سلامت هستند، وزیر بهداشت شایسته است و به نفع خود وزارتخانه است حتما از ظرفیت این عزیزان با اولویت و برنامه ریزی صحیح استفاده شود.
وی با اشاره به موضوع قانون ساماندهی صنعت خودرو که امروز مصوب شد، ادامه داد: از همکاران تشکر می کنم که امروز موضوع مشکلات کامیون داران را تمام کردند، کامیون داران از صنوف خدوم و زحمتکشی هستند که حلقه اصلی زنجیره تولید و تجارت و اقتصاد در کشور هستند و با این مصوبه بخشی از مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.
گودرزی در پایان در تذکری خطاب به وزیر بهداشت تصریح کرد: مقدر فرمایید رشته مامایی، فوریت های پزشکی و پزشکی در دانشگاه پزشکی بروجرد ایجاد شود.

دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری 1401-09-10 10:57
در الیگودرز هم فرمانداری ویژه و دانشکده پزشکی تاسیس شود ما بیشترین فاصله با مرکز استان را داریم و پهناورترین شهرستان لُرستان هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا