یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: با اجرای طرح "آرامش بهاری" در ایام نوروز استان لرستان در زمینه موقوفات در سال جدید، رتبه نخست كشور را کسب نمود.

به گزارش يافته‌، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز در جلسه شورای اداری که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: این طرح در 42 بقعه شاخص استان لرستان اجرا شد كه استان ما ظرف اين مدت میزبان زائران و گردشگران فراواني در ایام نوروز بوده است.

وی با اشاره به این که علاوه بر اجرای طرح آرامش بهاری در مقبره 10 امام‌زاده سطح استان، خیمه معرفت بر پا شده است، اظهار داشت: این خیمه‌ها به عنوان ولایت در راستای ترویج احکام مقام معظم رهبری، خیمه احکام شرعی، خیمه مشاوره وقف جدید و خیمه نقاشی کودکان برپا شد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه 20 هزار نفری در روز 13 فروردین با موضوع وقف از دیدگاه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: برگزاری سوگواره یاس نبوی به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه‌ها در طرح آرامش بهاری است.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این که 9 وقف جدید در شهرستان بروجرد با مبلغ 9 میلیارد تومان با نیت عام صورت گرفته، گفت: همچنین در همين شهرستان 4 باب آپارتمان برای استفاده دانش‌آموزان نیازمند وقف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: 57 باب مغازه در شهرستان بروجرد و 20 هکتار زمین کشاورزی در شهرستان ازنا توسط خيران وقف شده است.

خاكباز ضمن تقدیر از تلاش استانداری برای مهیا کردن زیر ساخت‌هاي مورد نياز در مقابر امام‌زده‌هاي استان به ویژه در امام‌زاده "محمدبن حسن" الیگودرز و "دره سید" خرم‌آباد، گفت: امیدواریم درسال جدید شاهد پیش‌رفت در زمینه عمران امامزادگان باشیم.

وي در پايان تقاضا كرد: دستگاه‌های اجرایی که موقوفاتي در اختیار دارند هر چه زودتر برای انعقاد قرارداد و پرداخت بدهی اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا