یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مطالبه اخذ مجوز سهمیه استخدامی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های جدیدالتأسیس استان مورد موافقت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.
به گزارش روز سه شنبه یافته از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار با اشاره به دیدار با می‌ثم لطیفی معاون رئیس جمهور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: وضعیت استخدامی نیرو‌های شاغل دستگاه‌های اجرایی استان در اولویت قرار دارد و پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرایی شدن بخشنامه‌های صادره در خصوص وضعیت استخدامی کارکنان، پیگیری هرچه سریعتر تبدیل وضعیت کامل نیرو‌های ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.
زیویار بیان کرد: باتوجه به اهمیت و حساسیت شغلی ویژه برخی از پست‌های سازمانی در استانداری لرستان و بخش‌های تابعه، لزوم تقویت جایگاه به منظور ایجاد انگیزه ضروری بود که بررسی در خصوص ارتقای این پست‌ها در ساختار تشکیلاتی صورت گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1401-08-17 20:28
شاغلین و معلمین بالای ۳۰ سال خدمت را بازنشسته کنند و با برگزاری آزمون زیر نظر سازمان سنجش آزمون و مصاحبه برگزار شود و بهترین ها استخدام شوند همچنین به بومی های هر شهری امتیاز بومی بودن را بدهند
نقل قول کردن
#2 بازگیر 1401-08-17 21:37
ما کلی درس خوندیم و انواع مدرکها را گرفتیم بعد دولت باید بما احترام بزاره و آزمون برگزار کنه الان انواع و اقسام سهمیه ها و امتیازها هست مثلا به متاهل ها امتیاز میدن نمیگم اشتباهه ولی جوانی که کار نداره و پدر پولداری هم نداره خب خداوکیلی کی بهش زن میده؟ پس دولت امتیاز تاهل را بردارد
نقل قول کردن
#3 منصور بختیاری 1401-08-18 08:12
فقط آزمون برگزار شده زیر نظر سازمان سنجش قبول است وگرنه هر نوع استخدامی باطل و غیرقانونی است
نقل قول کردن
#4 مراد کلاهی 1401-08-18 11:12
باسلام
نحوه ی استخدام درایران صددرصد اشتباه است
مثال:به جای این که به فکر استخدام فارغ التحصیلان دکترا وارشد ولیسانس باشندکه سرمایه ی کشورهستند ودرحال پیرشدن هستند دیپلم و وزیر دیپلم استخدام می کند.
آن هم بدون آزمون ؟؟؟؟؟!!!
نقل قول کردن
#5 بهاروند 1401-08-18 13:15
به نقل از مراد کلاهی:
باسلام
نحوه ی استخدام درایران صددرصد اشتباه است
مثال:به جای این که به فکر استخدام فارغ التحصیلان دکترا وارشد ولیسانس باشندکه سرمایه ی کشورهستند ودرحال پیرشدن هستند دیپلم و وزیر دیپلم استخدام می کند.
آن هم بدون آزمون ؟؟؟؟؟!!!
آموزش پرورش کارش اینه و بخاطر همین افراد ضعیف و کم سوادی که استخدام شدند رتبه قبولی لرستان در کنکور از ۳۱ استان ۳۱ است یعنی آخرین استان کشور :cry: :sad: :cry:
نقل قول کردن
#6 علی 1401-08-18 13:23
فقط زیر نظر سازمان سنجش وگرنه تقلب میشه
نقل قول کردن
#7 شهرام 1401-08-19 07:35
علی جان سازمان سنجش هم خطا داره
نقل قول کردن
#8 الماسی 1401-08-19 08:02
آزمون استخدامی زیر نظر سازمان سنجش برگزار شود و به بومی هر شهری امتیاز دهند در خرم‌آباد مظلوم اکثر پرسنل ادارات غیربومی و مهاجرند و جوانان بومی خود خرم‌آباد بیکارند :cry:
نقل قول کردن
#9 سلاحورزی 1401-08-19 12:11
آموزش پرورش پیر از افراد بالای ۳۰ سال خدمت چرا بازنشسته نمیشن و دولت از طریق آزمون نیروی جدید نمیگیره؟؟؟
نقل قول کردن
#10 مهرداد چگنی 1401-08-19 12:13
هر دستگاهی نیرو میخاد باید به دولت اعلام کنه و دولت هم هرساله آزمون برگزار کنه زیر نظر سازمان سنجش کشور و به افراد متولد و بومی هر شهری امتیاز بدهند الان تمام شهرهای ایران اولویت استخدام با بومیهاست بجز خرم‌آباد و بروجرد که پرسنلشون از شهرهای دیگه میان و نیروی انسانی بومی بیکاره بخدا این عدالت نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا