یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی لرستان باز است.
به گزارش یافته، مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی بارش باران از شب گذشته در برخی از مناطق استان که هم اکنون هم ادامه دارد و با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری تمامی محورهای اصلی استان باز و تردد در آنها برقرار است.
وی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از نیروی انسانی و ماشین آلات به حالت آماده باش درآمده اند.
مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند.
 
شرایط جوی مانع فرود پرواز تهران در خرم‌آباد شد
مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: هواپیمای پرواز امروز سه شنبه ۱۰ آبان در مسیر تهران - خرم‌آباد به دلیل شرایط نامناسب جوی موفق به فرود در این فرودگاه نشد و به مبدا بازگشت.
علی کاملی گفت: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود که به دلیل بارندگی در خرم‌آباد و نبود دید مناسب خلبان موفق به فرود نشد که این تصمیم برای حفظ جان مسافران گرفته شده است.
شایان ذکر است پرواز شماره 1008-1007 هواپیمایی ماهان  امروز طبق برنامه انجام شد.

استمرار بارندگی در لرستان تا دو روز آینده
بارندگی‌ها در شرق و جنوب شرق لرستان شدت بیشتری خواهد داشت.
 کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌ها که از امروز در بیشتر مناطق لرستان آغاز شده است تا روز پنجشنبه با شدت و ضعف ادامه دارد.
به گفته کامران حقی آبی شدت بارش‌ها در شرق و جنوب شرق لرستان بیشتر است، اما در مرکز و شمال لرستان هم بارش‌های چشمگیری پیش بینی می‌شود.
افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و ورود چشمه گردوغبار به مناطق غربی لرستان و کاهش کیفیت هوا از عواقب سامانه جدید بارشی است.
دما‌ها تا آخر هفته روندی کاهش دارد و هوا قدری سردتر خواهد شد.
پلدختر با ۳۱ و ازنا با ۱۲ درجه بالای صفر گرمترین و خنکترین شهر‌های لرستان گزارش شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 مجید 1401-08-11 03:04
به سلامتی
نقل قول کردن
#2 ارجمند 1401-08-11 07:43
جاده الشتر به خرم‌آباد هیچگونه دوربین کنترل سرعت و هیچگونه سرعتگیری ندارد و تبدیل شده به محل کورس و مسابقه و پلیس راهنمایی چرا کنترل نمیکند؟
نقل قول کردن
#3 جودکی 1401-08-11 09:43
تمام جاده های استان چهار خطه و درست شدند بجز جاده خرم‌آباد به معمولان و پلدختر که هیچ ایمنی ندارد لطفا نمایندگان پلدختر و خرم‌آباد بفکر باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا