یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۴۵ عدد فشنگ غیرمجازکشف شد.
به گزارش روز شنبه یافته، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف مواد مخدر، جمع‌آوری سلاح و مهمات و غیره در نقاط آلوده و جرم خیز لرستان در چندین مرحله طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح ۱۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۴۵ عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و ۹ نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان، تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف بیش از ۷۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۲۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد پر خطر دستگیر و جمع‌آوری شدند.
این مقام انتظامی لرستان در ادامه، کشف بیش از ۱۵۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال و دستگیری ۹۸ نفر قاچاقچی و سارق سابقه دار را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.
سردارالهی در پایان با اشاره به توقیف چندین دستگاه خودرو در این رابطه، گفت: پلیس لرستان با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان، سارقان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا