یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد و رئيس ستاد انتخابات اين شهرستان از آغاز فعاليت رسمي ستاد انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر داد.

ولي پوري فرماندار خرم آبادبه گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري اظهار داشت: در راستاي آماده‌سازي اين ستاد، ضمن در نظر گرفتن تمهيدات لازم، 8 كميته تشكيل شد و وظايف هر كميته به مسوولان آن‌ها ابلاغ گرديد.

وي به تشريح كميته‌هاي ستاد انتخابات پرداخت و گفت: كميته‌هاي اطلاع‌رساني، امنيتي و انتظامي، حراست، تايپ، پشتيباني، اجرايي، فناوري اطلاعات كار ثبت‌نام از نامزدها  و اجراي انتخابات را عهده‌دار خواهند بود.

فرماندار خرم‌آباد پس از بازديد از محل كميته‌هاي هشت‌گانه ستاد انتخابات اين شهرستان در ديدار با مسوولان آن‌ها،نظرات و پيشنهادات‌شان را جويا و خواهان پيش‌بيني تمهيدات لازم در خصوص برگزاري يك انتخابات پويا و سالم گرديد.

ولي‌پوري در سخنان خود خطاب به مسوولان كميته‌هاي ستاد انتخابات شهرستان از آنان خواست تا با شفاف‌سازي و دوري جستن از هر گونه دخالت شخصي و سياسي ضمن جلب اعتماد مردم زمينه حضور پرشور آنان در انتخابات را فراهم نموده و با تلاش صادقانه خود زمينه حماسه سياسي مردم آن‌گونه كه مد نظر مقام معظم رهبري را در حوزه انتخاباتي شهرستان خرم‌آباد فراهم نمايند.

وي رعايت اصل بي‌طرفي عوامل اجرايي انتخابات، مسوولان و كارشناسان ستاد انتخابات شهرستان را مهم‌ترين رسالت آنان در انتخابات ذكر كرد و اظهار اميدواري نمود كه مردم با پشتوانه صداقت و درستكاري عوامل اجرايي انتخابات، حماسه‌ي بزرگ ديگري در تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي رقم زنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا