یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱ قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری فشنگ در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز یکشنبه یافته، سردار "یحیی الهی" در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله و بررسی‌های می‌دانی مبنی بر اینکه افرادی در خرم‌آباد، اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌كنند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل‌های مورد نظر با كسب مجوز قضائی، موفق به کشف ۲۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مقادیری فشنگ مربوطه شدند و در این رابطه ۱۸ متهم دستگیر که پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردارالهی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش و نگهداری سلاح غیر مجاز برخورد قانونی خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.
 
عاملان تیراندازی در پلدختر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"شاپور گراوند" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منازل شخصی در پلدختر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور كار ماموران انتظامی کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده ۲ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی، پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
گراوند با اشاره به این که از متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح ساچمه زنی به کار رفته در این تیراندازی به همراه ۴ عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر در پایان گفت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات این است که خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا