یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت "صدر فولاد لرستان" از کلنگ‌زنی كارخانه ذوب‌آهن لرستان با اشتغال‌زایی هزار نفر ظرف سال‌جاری خبر داد.

به گزارش يافته‌، "غلام‌علي صنايع‌پرور" در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفي‌تئاتر استانداری برگزار شد، تصریح کرد: کلنگ احداث ذوب‌آهن لرستان با ظرفیت 800 هزار تن در سال 92 بر زمین زده می‌شود.

وی با اشاره به این که ذوب‌آهن لرستان در دو فاز احداث می‌شود، افزود: فاز اول با ظرفیت 400 هزار تن و فاز دوم نیز با همین مقدار ظرفيت احداث خواهد شد.

مدیر عامل شرکت صدر فولاد لرستان بیان داشت: اصفهان تا پیش از ورود ذوب‌آهن به این شهر، چندان صنعتی نبود؛ اما با ورود این صنعت به یکی از قطب‌‌های صنعتی کشور تبدیل شد و در حقيقت ذوب‌آهن باعث شكوفايي صنعت اصفهان شد.

صنايع‌پرور به تولید سالانه 150 هزار تن میل‌گرد در شرکت صدر فولاد لرستان اشاره کرد و گفت: این شرکت با اشتغال‌زایی براي 168 نفر در حال فعالیت است که با احداث ذوب‌آهن نیز حداقل هزار نفر در این بخش به کار گرفته خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت‌های استاندار لرستان از این صنعت خاطرنشان کرد: به واسطه این حمایت‌ها ظرفیت تولید فولاد و اشتغال‌زایی شرکت، ظرف حدو 18 ماه اخير، دو برابر شده است.

صنايع‌پپرور افزود: ما اولين صادركننده ميل‌گرد از لرستان به كشور عراق بوده‌ايم كه اميدواريم با اجراي دو فاز جديد، گام بلندي جهت ريشه‌كني فقر در لرستان برداشته شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا