یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: از مجریان سد بختیاری در لرستان خواسته‌ایم برای تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز ساخت این سد با دانشگاه لرستان قرارداد ببندند.

به گزارش يافته‌ به نقل از روابط عمومی استانداری، دهمرده در جلسه شورای اداری لرستان که در استانداری برگزار شد، تصریح کرد: از مجریان سد بختیاری در لرستان که عملیات اجرایی آن به عنوان بلندترین سد جهان در 80 کیلومتری خرم‌آباد با حضور رئیس جمهور آغاز شد، خواسته‌ایم که برای تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز این سد با دانشگاه لرستان قرارداد ببندند تا از ظرفیت نیروهای متخصص بومی استفاده شود.

وی افزود: این سد به متخصصان رشته‌های الکترونیک، مکانیک، عمران، شیمی و بسیاری از دیگر رشته‌ها نیازمند است و هزاران نفر در این سد که بهره‌برداری آن بیش از 10 سال به طول می‌انجامد، مشغول به کار می‌شوند.

استاندار لرستان گفت: به متولیان احداث سد بختیاری پیشنهاد داده‌ایم که ساختمان استانداری لرستان برای احداث یک برج برای کارکنان و نیروهای این سد در اختیار آب نیرو قرار بگیرد.

دهمرده در ادامه با اشاره به این که بسته حمایتی از صنایع استان که در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اجرا شد، امسال هم استمرار می‌یابد، ادامه داد: ضرورت دارد که یک بسته نیز در راستای تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در استان لرستان تدوین شود.

وی نامگذاری سال به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از جانب رهبر انقلاب را اقدامی عالمانه دانست و تصریح کرد: در چنین سالی باید در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور کار خارق‌العاده‌ای صورت بگیرد.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: باید بستر کار برای برگزاری انتخابات باشکوه در کشور را فراهم کنیم و در این راستا باید تمام امکانات دستگاه‌های دولتی در خدمت انتخابات قرار بگیرد.

 


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا