یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به اعتبارات اندک شهرداری و تنگنا‌های مالی فراوان، خودکفایی و تولید برخی خدمات عمومی، می‌تواند نقش مهمی در صرفه‌جویی هزینه‌ها داشته باشد.
احداث و تجهیز گلخانه جدید شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان و آغاز به کار آن، نویدبخش روز‌های بهتری در بخش توسعه‌ی فضای سبز خواهد بود.
مدیر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری در این خصوص گفت: با توجه به اینکه هزینه احداث گلخانه بسیار سنگین است، ما با تجهیزات بلااستفاده در انبار‌ها، با حداقل هزینه‌ها، طی هشت ماه این گلخانه را احداث کردیم.
احمد بیرانوند بیان کرد: از اوایل زمستان قلمه‌گیری را شروع خواهیم کرد، و تلاش می‌کنیم برای سال آینده ۶۰ تا ۷۰ هزار گلدان برای سطح شهر آماده کنیم.
وی افزود: تصمیم داریم برای پل‌ها و زیرگذر‌ها از گل یاس استفاده کنیم، چون هم بوی مطبوعی دارد و اینکه پوشش آبشاری آن بر زیبایی بصری محیط تأثیر‌گذار خواهد بود.
بیرانوند تأکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها و برنامه‌ها برای جلوگیری از زرد شدن فضای سبز استفاده می‌کنیم، اطمینان داشته باشید، با برنامه‌ریزی اصولی و علمی، سال آینده شاهد تحولی چشم نواز در عرصه‌ی فضای سبز شهری خواهیم بود.
رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 رشنو 1401-06-19 12:52
همش دنبال کارهای حاشیه ای هستند درختکاری و رنگ جداول و تخریب و دوباره ساخت پیاده رو و هیچ پُلی را نساختند و هیچ تقاطعی یا پارکینگی را درست نکردند
نقل قول کردن
#2 ورمزیاری 1401-06-19 12:54
شهردار قبلی را با پرونده سازی تخریب کردند درصورتیکه تقاطع گلدشت و پل حاج عمران و ترمینال برون استانی خرم آباد و پارکینگ طبقاتی مهر را همان شهرداری ساخت که متهم به کمکاری شد.الان شهردار و شورای شهر جدید بجز بهسازی بلوار و پیاده رو چکار کردند؟
نقل قول کردن
#3 احمد دریکوند 1401-06-19 12:55
پل ماسور خرم آباد در ورودی شهره و ۴ ساله بلاتکلیف رها شده و شهردار و شورای شهر خرم آباد چرا درستش نمی‌کنند؟؟؟
نقل قول کردن
#4 چگنی 1401-06-19 12:56
ما مردم محله بزرگ تلوری عوارض و مالیات میدیم و از ما پول گرفتند که معابر را آسفالت کنند پس چرا هیچ کاری نمی‌کنند؟؟؟
نقل قول کردن
#5 سید رسول موسوی 1401-06-19 12:58
سال ۱۳۷۹ خرم آباد را به سه منطقه شهرداری تقسیم کردند بعد از ۲۲ سال خرم آباد همان ۳ منطقه است درصورتیکه با توجه به گسترش جمعیت و وسعت یافتن شهر باید پنج منطقه شهرداری باشد تا بهتر رسیدگی کنند
نقل قول کردن
#6 مرتضی والی زاده 1401-06-20 23:46
خرم آباد شهری طولی است و نیازمند تقسیم بندی جدید است و در اصل باید ۶ منطقه شهری داشته باشد که ندارد و همان ۳ منطقه بیست و دو سال پیش است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا