یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از برگزاری گردهمایی مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روز جمعه یافته، مجید دریکوند، در جلسه هماهنگی کمیته گردهمایی بزرگ مراکز پژوهشی و مطالعات راهبردی شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها به میزبانی مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: برگزاری این گردهمایی، یک رویداد مهم، پویا و رو به جلوی ملی برای اهداف بزرگ‌تر است که اساس کار آن را شهرداری خرم‌آباد تعیین می‌کند.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: برگزاری این گردهمایی، یک رویداد مهم، پویا و رو به جلوی ملی برای اهداف بزرگ‌تر است که اساس کار آن را شهرداری خرم‌آباد تعیین می‌کند.
وی افزود: این رویداد مهم فرهنگی، روز‌های ۷ و ۸ مهرماه سال جاری، با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اساتید بنام این حوزه و رؤسای مراکز پژوهش ۱۸ استان سراسر کشور و مراکز عالی استان و … به میزبانی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی و شهرداری خرم‌آباد با هدف برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازدید از بافت‌های تاریخی شهر خرم‌آباد، بازدید از ۳۲ پروژه عمرانی، بازدید از بام پشت بازار و پاگر و … برگزار می‌شود.
 
این گردهمایی، یک رویداد مهم ملی است
کرم نعمتی، رئیس شورای اسلامی خرم‌آباد هم گفت: این گردهمایی، یک رویداد مهم ملی است که برای اولین بار در حوزه شورای اسلامی و شهرداری این شهر، با تلاش رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر اجرا می‌شود و با توجه به اهمیت آن، باید با برنامه‌ریزی دقیق با در نظر گرفتن ابعاد گسترده این گردهمایی، تمام تلاش خود را به کار گیریم.
 
از این ظرفیت به خوبی استفاده شود
سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد، ضمن قدردانی از دریکوند، بخاطر روند رو به جلوی این مرکز در انجام فعالیت‌های موفقیت‌آمیز و پیگیری‌های مجدانه در ماه‌های اخیر خاطر نشان کرد: برگزاری گردهمایی مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها یک رویداد مهم ملی است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و تمام توان خود را برای برگزاری یک مراسم آبرومند در شأن استان لرستان به کار گیریم.
سرچشمه خبر: روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 احمد دریکوند 1401-06-18 17:30
پُل ماسور خرم آباد سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی شده و الان ناتمام و نصفه و نیمه بحال خودش رها شده و شهردار و شورای شهر خرم آباد هیچ بفکر تکمیلش نیستند
نقل قول کردن
#2 رضایی 1401-06-18 17:32
شورای شهر خرم آباد و شهردار خرم آباد فقط دارند بلوارهای سالم را تخریب و دوباره میسازند یا پارکها را تخریب و دوباره میسازند و نه تقاطعی ساختند و نه پُلی ساختند و نه پارکینگی ساختند
نقل قول کردن
#3 چگنی 1401-06-18 17:33
خود شهردار گفت کلنگ ۳ تقاطع در خرم آباد را خواهم زد پس چی شد؟ یک ماه گذشت و کاری نکردند. حداقل کوچه های محله تلوری را آسفالت کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا