یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: ما انتظار داریم هیأت فوتبال لرستان از تمام ظرفیت و پتانسیل‌هایش استفاده کند، متأسفانه چندین سال است، که هیأت فوتبال در چند اسم خلاصه شده است.
به گزارش یافته، آرش قیاسیان در دیدار با جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان که صبح دوشنبه چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۱، در سالن اجتماعات اداره ورزش برگزار شد، بیان کرد: همه‌ی پیشکسوتان و خاک خوردگان فوتبال در این رشته‌ی پر طرفدار سهم دارند و می‌بایست در یک فضای آرام و بدون تنش، مطالبات خود را اظهار نمایند.
وی افزود: تزریق خون تازه در رگ‌های فوتبال لرستان لازم است و حضور افراد جوان، سالم، خلاق و با انگیزه می‌تواند در روند رو به رشد فوتبال لرستان تأثیرگذار باشد.
قیاسیان خاطرنشان کرد: ما با توجه به وظیفه نظارتی که داریم، تمام تلاش خود را برای کنترل نظم و انضباط مالی در تمام هیأت‌های ورزشی، همچنین بستر قانونی در راستای برگزاری مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی انجام خواهیم داد.
در این جلسه فرهاد دیناروند معاون ورزشی اداره و جوانان لرستان، علی آشنا رئیس هراست اداره ورزش نیز حضور داشتند.
گفتنی است، با توجه به اتمام دوره ریاست ولی‌اله خسروی ریاست هیأت فوتبال لرستان، جامعه فوتبال لرستان منتظر برگزاری این انتخابات است,
 


رضا طولابی /پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سلاحورزی 1401-06-14 16:18
ورزشگاه کمالوند خرم آباد ۲۰ ساله ناتمام و ناقص رها شده اونو تکمیل کنید اگه راست میگید
نقل قول کردن
#2 Armin 1401-06-14 20:44
امیدوارم فرد بعدی یک فرد دلسوز و ورزشی اصیل باشه
نقل قول کردن
#3 Armin 1401-06-15 01:23
به نقل از سلاحورزی:
ورزشگاه کمالوند خرم آباد ۲۰ ساله ناتمام و ناقص رها شده اونو تکمیل کنید اگه راست میگید

آقای سلاحورزی عزیز استادیوم المپیک در اصل 50هزار نفری بوده منتها مرکزنشینان و پایتخت نشین ها با همراهی یک عده مسئول سرسپرده داخل استان ظرفیت به 15هزار نفری کاهش دادن! اینو بنده از زبان دکتر مسعود عبدی مالک خیبر در یک کلیپ دیدم و شنیدم،این کلیپ مال پارسال پیا سال بود!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا