یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس امنیت عموی فرماندهی انتظامی استان ازدستگیری عامل قدرت نمائی فضای مجازی در شهرستان خرم آباد خبرداد.
به گزارش روز سه شنبه یافته، سرهنگ"سبزواری" در این باره بیان داشت: به دنبال انتشار تصاویری از ترویج قدرت نمائی توسط فردی شرور در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران پلیس امنیت عموی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی عامل قدرت نمایی فضای مجازی و فرد شرور را درشهرستان خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگير کردند.
رئیس پلیس امنیت عموی استان لرستان، با اشاره به اینکه يکي از اولويت هاي اصلي پليس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضاي مجازي است که عمدتاً اين افراد با انتشار تصاوير و فيلم هايي از اقدامات مجرمانه و قدرت نمایی خود سعي در جلب توجه و اعلام موجودیت مي کنند، گفت: پليس با پايش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات مجرمانه، با قاطیعت فرصت عرض اندام را از آنان سلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-06-08 11:28
تشکر د نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی. تو رو خدا امثال یننو سی ننومه دورس حساوویی ادب بکیت تا بوعه درسه عبرتی سی سایر لاتهای مجازی
نقل قول کردن
#2 اویسی 1401-06-09 07:59
فقط دهنشونه آسفالت بکید.مردم د دسشو آسایش نارن... بعد بفرسید دادگاه اونو زی آزادشو میکن...برادران انتظامی تشکر تشکر
نقل قول کردن
#3 بازگیر 1401-06-09 08:08
فردا آزاده، باید فکر اساسی کرد. چرا جامعه اینها را تولید میکند؟ چرا فرهنگ کار ضعیفه و افرادی که میل به خلاف دارند و قدرت نمایی روز به روز بیشتر میشوند؟
نقل قول کردن
#4 حبیب 1401-06-09 09:25
اینم فردا با ی جواز کسب آزاد میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا