یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد  به خبر بریدن تعدادی از درختان خیابان امام خمینی روبروی پادگان امام حسین که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد.
احمد بیرانوند در گفتگو با یافته، در خصوص بریدن چند اصله درخت خشک در خیابان امام خمینی روبروی پادگان امام حسین که تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده، گفت: شامگاه شنبه ۵ شهریورماه تعداد چهار اصله درخت خشک واقع در خیابان امام خمینی جلوی نظام مهندسی، با توجه به اینکه در ادوار گذشته خشک شده بودند و برای عابرین و وسایط نقلیه خطر ساز بودند با رای کمیسیون مربوطه، قطع شدند.
بیرانوند بیان داشت: برای جایگزینی نیز تعداد چهار اصله درخت جدید خریداری که پس از آماده‌سازی بستر مناسب شامل ترمیم جدول و تخلیه ریشه درخت و حفاری اقدام به کاشت آن‌ها خواهد شد.
وی با اعلام این که موضوع قطع این درختان مربوط به چند سال قبل بوده، بیان داشت: پرونده قضایی آن از طریق اداره حقوقی شهرداری مرکزی خرم‌آباد در جریان و در حال پیگیری می‌باشد که در صورت محرز بودن تخلف از طریق مراجع قضایی، اعمال قانون خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا طی ماه‌های اخیر شاهد خشک شدن تعدادی از درختان معابر به همین روش در سطح شهر هستیم، گفت: بدون شک با افرادی که موجب قطع حتی درخت خشک شوند برخورد جدی صورت می‌گیرد و هیچ فردی اجازه ندارد بدون مجوز درختی را قطع کند.

♻️شایان ذکر است شب گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از جمله رسانه خورشیدجانان منتشر شد که نشان می‌دهد در حدفاصل خیابان امام خمینی/ روبروی پادگان امام حسین تعدادی از درختان که در مقابل یک ملک نوساز خشک شده بودند، قطع و حمل شدند.

⛔️آن چه مشخص است فرایند خشک شدن این درختان طولانی بود، لذا لازم است عوامل این موضوع و دستگاه‌های نظارتی و قضایی ضمن درک حساسیت موضوع و نظارت بیشتر، جرائم سنگین برای خاطیان اعمال تا ضمن بازدارندگی، جبران خسارت شود.

خبر: راضیه آقایی چگنی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1401-06-06 16:26
درختهای سبزه میدان هم به سمت خیابان کج شدند آنها را هم ببرید
نقل قول کردن
#2 ع 1401-06-06 20:35
درختان کاج تپه شهدا کیو بیشترشون خشک شدن، سازمان فضای سبز خرم اباد فقط گوش بفرمان اعضای شورا کاملا فضای سبز شمال شهرو رها کرده و داره درب خونه اعضای شورا رو آباد میکنه
نقل قول کردن
#3 فریاد 1401-06-08 03:58
خواهشا هرچی می کارید چنار نکارید چون منبع آلرژی شدید این کرک و پرزهای ذرختان چناره اینو بعنوان ی کارشناس عرض می کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا