یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره گذرنامه لرستان گفت: گذرنامه‌های باطله و تاریخ گذشته در لرستان به صورت رایگان جهت زوار اربعین تمدید می‌شوند.
به گزارش یافته، سرهنگ رحمت الله بیرانوند، اظهار کرد: در راستای تسریع در روند صدور گذرنامه شهروندانی که گذرنامه‌ی آن‌ها از شهریور سال ۱۳۹۱ صادر شده است و تاریخ آن‌ها به پایان رسیده می‌توانند با مراجعه به پلیس گذرنامه استان واقع در مقابل ورودی استادیوم تختی خرم‌آباد و همچنین اداره گذرنامه شهرستان بروجرد بدون پرداخت هزینه، گذرنامه خود را تمدید کنند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام مستلزم داشتن شرایطی است، گفت: ابتدا اینکه گذرنامه‌های صادره باید سالم و بدون پارگی باشند و همچنین وضعیت نظام وظیفه آن‌ها در این برهه بدون مشکل باشد.
رئیس اداره گذرنامه لرستان بیان کرد: برای خانم‌هاباید حتماً رضایت نامه محضری از همسر وجود داشته باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۸ سال نیز رضایت نامه محضری از پدر صادر شده و در دست باشد.
بیرانوند بیان کرد: جهت کاهش هزینه زوار اربعین با یک پنجم هزینه گذرنامه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ گذرنامه موقت یکبار مصرف که ۴۸ ساعت صادر می‌شوند را دریافت کنند.
وی افزود با توجه به حجم قابل توجه متقاضیان گذرنامه و نزدیکی به ایام اربعین حسینی مرکز صدور گذرنامه در تهران به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت است و‌امیدواریم با همه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته متقاضیانی که در زمان و موعد مقرر مراحل خود را انجام داده‌اند مشکلی جهت خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین نداشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 ۸۹9۷ 1401-06-07 09:33
سلام بنده گذرنامه ازپارسال وقت تموم شده‌ مال ماهم رایگان تمدیدمیشه اذربایجان غربی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا