یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان ازتوقف حکم پلمپ کارخانه تولید الکل در خرم‌آباد مشروط به تعیین جدول زمانی شش ماهه و رفع کامل آلودگی خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه یافته، علی سالاروند، مدیر کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان در این خصوص اظهار داشت؛ یک کارخانه تولید الکل در شهرستان خرم‌آباد که طی بیش از ۱۵ سال گذشته با رهاسازی فاضلاب خود موجبات آلودگی شدید آب رودخانه را فراهم و حیات زیستمندان را دچار مخاطره نموده بود، با طرح دعوی اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان خرم‌آباد، محکوم به پلمپ و توقف فعالیت گردید‌، اما با درخواست کارفرما و تصمیم‌گیری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و مشروط به ارائه جدول زمانی و احداث سیستم تصفیه فاضلاب کارآمد و رفع کامل آلودگی، حکم پلمپ متوقف شد.
سالاروند گفت؛ این صنعت از سال‌های گذشته با لوله‌گذاری غیر مجاز فاضلاب خود را به رودخانه خرم‌آباد وارد نموده و آلودگی شدید رودخانه را موجب شده است.
وی افزود؛ با توجه به مفتوح بودن پرونده این شرکت در مراجع قضایی، در صورت رعایت نشدن جدول زمانی و اثبات عدم جدیت کارفرما در رفع کامل آلودگی(مطابق جدول زمانی تعیین شده) حکم پلمپ اجرا و کارخانه در هر مرحله‌ای و حتی قبل از پایان زمان تعیین شده، تعطیل خواهد شد.


دیدگاه‌ها  

#1 محمدرضاحیدروند 1401-05-26 00:42
دراین برهه حساس که مردم جهت مبارزه باکروناي چینی نیازبه الکل جهت ضدعفونی دارند این چه پلمپ بازیست!!چرا تمام جراحی های اقتصادی راميخواهيد دراین وانفساي تورم انجام دهید!!
نقل قول کردن
#2 فرزاد 1401-05-26 12:40
پلمب درسته نه پلمپ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا