یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از وجود هزار و ۶۱ دبیر تربیت‌بدنی در مدارس استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، امین جمشیدی اظهار داشت: با وجود هزار و ۶۱ دبیر تربیت‌بدنی، کمبود دبیر در مقطع متوسطه اول و دوم نداریم و بخش عمده‌ای از مقطع ابتدایی نیز تحت پوشش معلمان تخصصی درس تربیت‌بدنی قرار دارند.
وی افزود: البته توازن توزیع نیروهای تربیت‌بدنی در مدارس استان هنوز برقرار نیست و در برخی بخش‌ها و نقاط با کمبود و در عوض در برخی نقاط شهری با تعدد نیروی تربیت‌بدنی مواجه هستیم.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با بیان این که میزان سرانه ورزشی در آموزش و پرورش لرستان رضایت‌بخش است، گفت: البته افزایش فضاهای آموزشی می‌تواند به رشد و توسعه ورزش آموزش و پرورش منجر شود و اکنون وضعیت برخی فضاهای ورزشی ما به نحوی است که حتی باشگاه خیبر خرم‌آباد نیز از آن‌ها استفاده می‌کند.
جمشیدی با اشاره به قرارداد سه ساله باشگاه خیبر و آموزش و پرورش برای استفاده از اردوگاه دانش‌آموزی کمالوند خرم‌آباد گفت: یک سال و نیم از مدت قرارداد گذشته اما باشگاه خیبر طرحی جدید و بلندمدت پیشنهاد نموده که باید همه جوانب آن سنجیده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی معاونت تربیت‌بدنی برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که کرونا طی دو سال و نیم گذشته ایجاد کرد و تعطیلی مدارس و بخصوص درس عملی تربیت‌بدنی را در پی داشت، امسال با تاکید آقای ستاری‌فر معاون وزارت، تلاش داریم درس تربیت‌بدنی همچون گذشته فعال و پویا برگزار شود و در این بین حق لباس و امکانات معلمان ورزش که طی سال‌های کرونا پرداخت نشد نیز در دست پیگیری است تا تقدیم این عزیزان شود.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-05-25 09:08
جدای از بحث کرونا ، سالهااااست دیگر شاهد برگزاری مسابقات در سطح آموزشگاههای شهرستان،استان و کشور نیستیم. حضور در آن رویداد ها باعث جذب نوجوانان و جوانان میشد که بعضا با یک مسابقه تا همیشه در آن رشته در صورت مستعد بودن باقی میماندن ،چه بسیاار قهرمانان و ملی پوشانی که از دل همین مسابقات به دنیای ورزش قهرمانی معرفی شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا