یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از موافقت وزارت بهداشت با صدور مجوز تربیت دستیاری تخصصی زنان و زایمان خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، دکتر بهرام دلفان اظهار داشت: در جلسه مجازی که صبح امروز با حضور معاونت آموزشی وزارت بهداشت دو تن از نمایندگان هیئت بورد تخصصی زنان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، معاونت آموزش وزارت، موافقت مشروط خود را با صدور مجوز تربیت دستیار تخصصی رشته زنان و زایمان را در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام نمود.
وی افزود: در این جلسه مجدداً نکات مورد نظر هیئت برد مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده در طی مدت کوتاه اخیر نیز بیان شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: اختصاص ۲ واحد اتاق عمل، خرید تجهیزات، جذب نیرو‌های متخصص مورد نظر و غیره از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای دریافت مجوز رشته دستیاری زنان و زایمان است.

دیدگاه‌ها  

#1 سربندی از بروجرد 1401-05-25 08:31
توزیع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در کشور از تبعیض گذشته و وارد فاز ظلم آشکار به برخی مناطق شده است.
با نگاهی به دفترچه انتخاب رشته علوم تجربی با کمال تاسف می بینید که وزارت بهداشت با همراهی دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استانها در شهرهای مراغه، خلخال، خوی، سراب، تربت حیدریه، تربت چام، نیشابور، گناباد، اسفراین، بهبهان، شوشتر، دزفول، آبادان،کاشان، شاهرود، ایانشهر، زابل، چابهار، جهرم، لارستان، گراش، فسا، بم، جیرفت، رفسنجان، سیرجان، بابل، ساوه، خمین و اسد آباد دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی تاسیس کرده است.
مدیران محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان اگر نمی توانند حق مردم استان را بگیرند، ظلم است که در مسئولیت بمانند.
نقل قول کردن
#2 سربندی از بروجرد 1401-05-25 08:37
توزیع ظالمانه دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی به گونه ای است که در استان خراسان رضوی 7 دانشکده و دنشگاه علوم پزشکی، در استان فارس 5 تا در استان خوزستان 5 ، در استان فارس 5 تا و در استان کرمان 5 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی تاسیس شده است.
در شهر سرخه ( زادگاه رئیس جمهور سابق) هم که جمعیت آن از برخی روستاهای لرستان کمتر است دانشکده پیراپزشکی با 5 رشته دانشگاهی تاسیس شده.
من اگر به جای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود همین امروز استعفا می دادم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا