یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: برنامه کلنگ‌زنی پروژه جدید در دستور کار دولت سیزدهم قرار ندارد.
 به گزارش یافته، فرهاد زیویار در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که شنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار شد، اظهار داشت: برنامه کلنگ‌زنی پروژه جدید در دستور کار دولت سیزدهم قرار ندارد و هدف تلاش برای به نتیجه رساندن پروژه های نیمه تمام استان است.
وی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ متوقف و تعطیل شده در سطح استان وجود دارد که باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته و تمرکز بر تکمیل آنها باشد.
 استاندار لرستان یادآور شد: در سیل مردادماه بیش از ۷۰ درصد به شهر الیگودرز خسارت وارد شده و این خسارات بیشتر در بخش زیرساخت‌های اقتصادی بوده است که گزارش‌های آن در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفته است و در این چند روز ۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر تجهیزات اختصاص داده شده است .
زیویار خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به بیمارستان نیایش خرم آباد تعلق گرفته و برای تکمیل این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان دیگر از محل ماده ۵۶ اختصاص خواهد یافت، بیمارستان رازی کوهدشت، چهارخطه پلدختر – خرم‌آباد موانع آنها برطرف شده و ارقام مورد نیاز در اختیار این پروژه‌ها قرار خواهد گرفت.
 وی افزود: تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب بند الف تبصره ۱۸ به لرستان اختصاص یافته و دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب ما بقی اعتبارات تلاش بیشتری داشته و پیگیری کنند.
 استاندار لرستان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و به تبع آن کمبود منابع آبی، تکمیل سد معشوره به عنوان یک ضرورت برای وزارت نیرو محرز شده و این سد جزو پروژه‌های مصوب تهاتر نفتی قرار گرفته که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن ضروری است.


دیدگاه‌ها  

#1 عزیز 1401-05-22 22:06
آلان عصرتکنولوژی هست ببخشیدکلنگ زنی به تاریخ پیوست
نقل قول کردن
#2 حاج میرزا 1401-05-22 23:49
دولت برای توسعه استان کرمان غیر از مبالغ ریالی 17 میلیارد دلار بودجه در نظر گرفته برای لرستان چقدر بودجه ریالی و دلاری در نظر گرفته ؟ چرا خسارات سیل الیگودرز در رسانه های کشوری انعکاس نداشت ؟ اگر قرار است دولت سالی 1000 میلیارد تومان بودجه بدهد این پروژه های ناتمام 100 سال طول می کشد تمام شود پس تکلیف این همه بیکار و این همه مشکل اقتصادی چی می شود ؟ ما به چه امیدوار باشیم ؟
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1401-05-23 11:01
آقای استاندار اگر نمیتوانید مشکلات استان رو حل کنید برادر من بزارید زمین تا شخص دیگریسکان امور استان را در دست گیرد...مردم لرستان چه گناهی کرده اند که باید تاوان بی مسولیتی برخی مدیران را بدهند ...تا به کی ما باید شاهد سبقت گرفتند استان های با کمترین مواحب خدادای از لرستان باشیم.
نقل قول کردن
#4 د ذ 1401-05-23 13:16
با این نابغه های که در ادرات واستانداری به کار گرفته آید منظر هیچ اقدام و پروژه جدید نخواهید بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا