یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره كل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: سال ۹۱ اين اداره كل و واحدهاي تابعه آن در بخش دولتی و خصوصی با ۲۰ مرکز ثابت مردان و زنان، ۲۷۵ آموزشگاه آزاد زنان و ۷۷ آموزشگاه مردان، ۴ مرکز جوار پادگان‌ها، ۹ مرکز جوار دانشگاه، ۴ مرکز آموزش در صنایع، ۷ مرکز سیار شهری و ۲۱ مرکز سیار روستایی در رشته‌های مختلف آموزشی مشغول فعالیت بوده است.

به گزارش يافته‌، قباد بيرانوند حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان را مایه دلگرمی مدیران استان و توسعه و ارتقا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و اظهار داشت: نمایندگان و منتخبان مردم بهتر از هر کس دیگری به مشکلات نقاط قوت و ضعف استان واقفند و ما انتظار داریم در راستای پیش‌رفت لرستان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نيز اظهار داشت: از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بي‌اطلاع نبوده و نیستم چون قبلاً در زمینه‌ي طرح توانمندسازی جامعه در بنیادشهید کارهای بنیادی انجام دادیم که این طرح کماکان ادامه دارد .

عباس قائدرحمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در طرح ۱۸ماهه ایران و آلمان کارآموزان رشته‌های مختلف بورسیه می‌شدند تا آن‌جا که ۹۹ درصد مهارت‌آموختگان این طرح جذب بازار کار می‌شدند.

وي بيان نمود: خوشبختانه نمایندگان استان در این دوره مجلس از شورای اسلامی تیمی بسیار منسجم و هم‌فکر بوده و دیدگاه‌های نزدیکی دارند.

قائدرحمت با اشاره به داشتن ۹ کرسی توسط نمايندگان لرستان در مجلس گفت: ما سخن‌گوی مردم و شما مسوولان هستیم، لذا انتظار داریم خواسته‌ها، کمبودها، نیازها و هر آن چه که باعث پیش‌رفت و توسعه مراکز آموزشی استان می‌شود را به ما ارائه نمایید تا پی‌گیر موضوع باشیم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا