یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر راه گفت: اجاره‌بها در یک شهرستان بیش از ۱۰ برابر افزایش‌یافته است، مردم توان خرید و اجاره مسکن را ندارند، لذا لازم است تدبیری اندیشیده شود.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 8 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مسائلی که در شهرستان برای مردم مبتلابه است، بحث مسکن است، از رئیس‌جمهور محترم و وزیر راه و شهرسازی علی‌رغم زحماتی که می‌کشند، درخواست دارم که به این موضوع رسیدگی کنند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم ادامه داد: اجاره‌بها در یک شهرستان بیش از 10 برابر افزایش‌یافته است، مردم توان خرید و اجاره مسکن را ندارند، لذا لازم است تدبیری اندیشیده شود. همچنین در خصوص مسکن مهر بروجرد حدود 3 هزار واحد در حال تکمیل است، دولت تمام توان خود را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.



دیدگاه‌ها  

#1 فرزاد 1401-04-08 15:47
آقای گودرزی گرامی کو گوش شنوا.ایکاش منش سران سه قوه همانند شما می بود.تا جاییکه بنده خبردارم شما هم وغمتان مردم هستندوهیچگاه صف شما ازصف مردم جدانبوده .یعنی شخص آقایان سران قوادراین مملکت زندگی نمی کنند.درحال حاضرکاخهای زمان شاه دراختیارکیست چه کسانی دارندازآنها بهره برداری میکنند.بقول لری خودمان سوارازپیاده خبرنداره
نقل قول کردن
#2 کیانی 1401-04-08 16:12
طرح ملی مسکن هم بدون برنامه‌ریزی میرن در جای پرتی و بن بستی مسکن می‌سازند مثل مسکن مهر کمالوند که 50 هزار نفر نه راه دسترسی ایمن دارند و نه کلانتری و نه روشنایی و نه نانوایی و آژانس و درمانگاه و ندرسه. خواهش میکنم اداره مسکن یک شهر جدید و به زیرساخت درست در حومه خرم‌آباد درست کند
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1401-04-08 17:49
آقای کیانی عزیزمسولان درفکرخریداملاک نجومی درکشورهای اروپایی وآمریکایی برای فرزندانشان هستند.
نقل قول کردن
#4 مازیار 1401-04-08 17:51
ایول
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا