یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برای فردا دوشنبه مورخ ششم تیرماه کلیه ادارات، ارگان‌های دولتی و بانک‌ها بجز مراکز خدماتی و امداد‌رسان در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، دورود، چگنی و خرم‌آباد با دو/۲ ساعت تأخیر(ساعت ۹ صبح) فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.
به گزارش یافته با عنایت به ورود موج جدیدی از گرد و غبار به استان، کارگروه اضطرار آلودگی هوای موضوع آیین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، در مورخ ۱۴۰۱/۴/۵ تشکیل و موارد ذیل مصوب گردید:
 
🔸۱) مقرر شد؛ برای فردا دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۶ کلیه ادارات، ارگان‌های دولتی و بانک‌ها بجز مراکز خدماتی و امداد‌رسان در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، دورود، چگنی و خرم‌آباد با دو/۲ ساعت تأخیر(ساعت ۹ صبح) فعالیت‌های خود را آغاز نمایند اما فعالیت‌های اداری در سایر شهرستان‌های استان طبق روال روز‌های گذشته خواهد بود.
 
🔸توصیه می‌گردد؛ در شرایط آلودگی هوا بخصوص در شهر‌های مذکور، کلیه الزامات بهداشتی و زیست‌محیطی بخصوص برای افراد حساس و دارای بیماری‌های زمینه‌ای(کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی) رعایت گردد. و همچنین توصیه می‌گردد همه افراد در شرایط آلودگی هوا از تردد غیر ضرور و انجام ورزش در محیط‌های باز خودداری نمایند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده نمایند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 فلاح 1401-04-06 08:06
واقعا جای تأسف داره که چرا علی رغم هشدار استاندار مبنی بر اطلاع رسانی به موقع، باز هم متولیان امر شامگاه تشکیل جلسه میدن و نصفه شب که همه خوابن امصوبات رو اعلام می کنند!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 دلسوز 1401-04-06 10:22
واقعا مدیریت بحران استانداری تا 12شب خوابن
که دیر جلسه میذارن ....... :zzz :zzz متاسفانه ساعت 12شب اعلام میکنن که کارکنان دولت بعلت تغییر ساعت کاری به7 صبح زودتر میخوابند و متوجه مصوبه نمیشن .بنابراین نتیجه اش میشه آلودگی هوا با آلاینده ها.گرد و غبار. مصرف برق و ....
نقل قول کردن
#3 شاه کرمی 1401-04-06 10:30
سایت مردمی یافته گزارشی هم در مورد خبر انتقال تیپ 284 خرم‌آباد به ایلام بنویسد. سال 1378 هم سرهنگ دوم اهل کازرون مرکز آموزش 07 خرم‌آباد را به کازرون شهر خودش انتقال داد و صدها شغل و ظرفیت سرمایه‌گذاری در خرم‌آباد از بین رفت الان هم میخواهند تیپ 284 خرم‌آباد را به ایلام ببرند خواهش میکنم نگذارند این ظرفیت‌های خرم‌آباد از بین بروند. لطفا پیگیری کنید که مثل 07 و 02 خرم‌آباد سر از شهرهای دیگه درنیاورد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا