یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم دورود و ازنا اظهار داشت: بومی‌گرایی و شایسته‌سالاری مدیران اجرایی در سطح شهرستان و استان اعتقاد ماست و به دنبال این هدف هستیم.

به گزارش يافته‌ به نقل از برنا لرستان، عباس قائدرحمت گفت: يكي از شعارهای انتخاباتی من بومی‌گرایی و شایسته‌سالاری بوده است و اعتقاد راسخ من بر بومی‌گرایی مدیران اجرایی استان و شهرستان است.

وی با اشاره به نظر موافقش در مورد تغيير استاندار تأكيد كرد: بومی‌گرایی از بالاترین مقام اجرایی در سطح استان و شهرستان باید اجرا شود و ما در اين زمينه تلاش مي‌كنيم و به دنبال آن هستيم.

نماینده ازنا و دورود گفت: نیروهای بومی و کارآمد در استان دلسوزانه و با شناخت بهتر و بیشتری خدمت می‌کنند.

قائدرحمت همچنین اظهار داشت: ما نیروهای بومی و کارآمد خوبی در سطح استان داریم، چه بسا که از استان ما هم نیروهایی در خارج از استان در حال انجام خدمت در مناصب ارشد استان‌هاي ديگر هستند.

وی ادامه داد: بايد به اين نكته توجه شود كه این نیروهای خوب و کارآمد به دلیل کم توجهی مسوولان استانی از لرستان رفته‌اند.

این نماینده مجلس شواري اسلامي افزود: در اين زمينه اقداماتي داشته‌ايم تا در صورت امکان و نیاز از آنها دعوت کنیم كه به استان و شهرستان خودشان باز گردند.

وی گفت: در این استان نیروی کارآمد و دلسوز زیاد است، متاسفانه زمینه مناسب فراهم نشده است که از آن‌ها استفاده شود و از طرفی نگاه ما نگاه بیرونی بوده و اعتقاد کاذب هم این است که نیروی غیربومی برای ما بهتر است، که البته من اصلا به این امر معتقد نیستم.

قائدرحمت خاطرنشان ساخت: در پست‌های تخصصی مثل پزشکان متخصص و نیروهای فنی تخصصی اگر نیرویی در شهرستان و استان برای آن تخصص وجود نداشت از دیگر استان‌ها می‌توانیم استفاده کنیم، اما در پست‌های انتظامی، امنیتی و ائمه جمعه، انتخاب به عهده مرکز است كه منظور ما نیروهای اجرایی استان و شهرستان است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا