یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عملیات ترمیم و بازسازی دسترسی به محور روستا‌های محور بن تومان شهرستان معمولان آغاز شد.
به گزارش یافته، بازرس کل استان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای استان در خصوص وضعیت جاده بن تومان اظهار داشت: بعد از پخش گزارشی از شبکه صدا و سیمای استان در دوم خرداد ماه در مورخ ۷ خرداد از محل بازدید بعمل آمد و وضعیت بحرانی و حادثه خیز این جاده ملاحظه و به استانداری منعکس شد سپس ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از پیگیری لازم، ماشین آلات راهداری به محل منتقل و عملیات ترمیم و بازسازی آغاز شد.
سعید رازانی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۵ میلیارد تومان جهت شروع عملیات به این امر اختصاص داده شده و این مسیر جاده جایگزین ندارد به همین علت انجام عملیات بازسازی و ترمیم محور مذکور تا حدودی با مشکل مواجه می‌باشد و از طرفی بایستی به گونه‌ای اقدام نمود که مشکلی برای تردد اهالی روستا‌ها به خصوص دانش‌آموزان ایجاد نشود و عملیات راهداری با سهولت انجام شود. به همین ترتیب‌امیدواریم با همکاری پرسنل زحمتکش راهداری در کمترین زمان ممکن و معقول این مسیر ترمیم، بازسازی و بازگشایی شود.
بازرس کل استان گفت: لازم می‌دانم از همکاری استانداری، اداره کل راهداری و پرسنل زحمتکش آن و سایر دستگاه‌های متولی تقدیر و تشکر نمایم.
شایان دکر است پس از سال‌ها انتظار اهالی روستا‌های محور بن تومان شهرستان معمولان جهت دسترسی به جاده‌ای ایمن برای تردد با پیگیری‌های بازرس کل استان لرستان عملیات ترمیم و بازسازی دسترسی به محور روستا‌های مذکور آغاز شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا