یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه سانتافه، توسان و النترا قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان"دورود" خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، سردار"یحیی الهی" با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس راهور "دورود" به ۳ دستگاه خودروی سانتافه، توسان و النترا مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو‌ها قاچاق و فاقد مجوز و مدارک تردد هستند و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش خودرو‌های توقیف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سردارالهی در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور كار پلیس قرار دارد، ازشهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.
 
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎کشف ۳۸ قبضه سلاح در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجازبا هدف پاکسازی نقاط جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " نبی اله قاسمی " در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، در ۲۴ ساعت گذشته طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در خرم آباد به مرحله‌ی اجرا درآمد.
وی افزود: مأموران در راستای اجرای این طرح ۲۲ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیات‌هایی هماهنگ دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و بیش از ۲۵۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.
سرهنگ قاسمی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در نوبت‌های متعدد با تمام توان در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف۱۷قضه سلاح غیرمجاز در کوهدشت
فرمانده انتظامی کوهدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۳۴ متهم انواع جرائم و کشف ۱۷ قبضه سلاح غیرمجازدراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی‌امانی"، اظهار داشت: تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از جرائم و افزایش امنیت و آرامش عمومی از جمله اولویت‌هایی است كه با جدیت در برنامه‌ریزی‌ها مورد تاكید قرار گرفته است.
وی افزود: در جریان این طرح ۳۴ متهم جرائم مختلف دستگیر شدند.
سرهنگ‌امانی گفت: کشف ۱۷قبضه سلاح فاقد مجوز به همراه ۳۲۰عدد فشنگ، دستگیری ۸ سارق وکشف ۱۶ فقره سرقت، جمع‌آوری ۶۰ جام قلیان وپلمپ ۳۰ واحدصنفی متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد وبیان داشت: چنین طرح‌های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشكوک، به ویژه در زمینه خریدو فروش سلاح‌های غیرمجاز، مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام كنند.
 
توقیف محموله تخمه خارجی قاچاق در الیگودرز
فرمانده انتظامی الیگودرز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳ تن و ۳۰۰ کیلو گرم تخمه چینی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ"نصرت اله گراوند"، اظهار داشت: ماموران انتظامی الیگودرز‌ایست و بازرسی خمه در حمایت از کالای ایرانی و همچنین سیاست‌های راهبردی ناجا در حوزه قاچاق کالا و ارز اقدام به اجرای طرح‌ایست و کنترل در محور مواصلاتی کردند.
وی افزود: پلیس حین پایش خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون را در‌ایست و بازرسی خمه این شهرستان متوقف کرد.
سرهنگ گراوند به عدم ارائه هرگونه مدرک قانونی توسط راننده اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های نهایی ماموران ۳ تن و ۳۰۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان چینی قاچاق از این خودرو کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این محموله به مقصد پایتخت در حرکت بوده است، خاطر نشان کرد: ارزش تخمه‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: برای تأمین امنیت و آسایش جامعه به خصوص در حوزه اقتصاد و معیشت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا