یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح امروز بیانیه‌ای با امضا حوزه‌های علمیه، مساجد و شورای ائتلاف نیروی‌های انقلابی شهرستان کوهدشت خطاب به استاندار لرستان منتشر شد که در آن خواستار تسریع استاندار لرستان در انتصاب فرماندار کوهدشت شده بودند.
به گزارش یافته، به دنبال انتشار این بیانیه، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در پاسخ به برخی انتقادها از منصوب نکردن فرماندار کوهدشت، اعلام کرد گزینه پیشنهادی برای طی مراحل اداری، به وزارت کشور معرفی شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، در این جوابیه که در پاسخ به گلایه‌های مطرح‌شده در نماز جمعه این هفته کوهدشت صادر شده، آمده است: سرپرست جدید فرمانداری آن شهرستان در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ به‌صورت رسمی و قانونی منصوب و امور اجرایی مرتبط با فرمانداری در این شهرستان با جدیت تمام در حال انجام است.
این اطلاعیه می‌افزاید: سفرهای مقامات کشوری و بازدید مسئولان استانی از این شهرستان که تاکنون بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده است، خود گواهی بر آن است که امور این شهرستان بی‌وقفه در حال پیگیری و اجرا است.
روابط عمومی استانداری لرستان ادامه داده است: علاوه بر آن، اقدامات موردنیاز برای معرفی و انجام مراحل قانونی انتصاب فرماندار کوهدشت در استان طی هفته‌های گذشته به اتمام رسیده و سایر مراحل در وزارت کشور در حال پیگیری است که پس از پایان این فرایند در زمان نزدیک، فرماندار شهرستان معرفی خواهد شد.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: استانداری لرستان ضمن توجه به توصیه‌ها و نقطه نظرات ائمه محترم جمعه و سایر دلسوزان نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با استقبال از پیشنهادات مفید و سازنده در انجام امور اجرایی استان، آن را گام مؤثری در ایجاد وحدت و همدلی قلمداد می‌کند.
 
شایان ذکر است 25 اسفندماه 1400، بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حفظ سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت شد.
پیش از وی از و به مدت ١۴ ماهه مجتبی بیرانوند در سمت فرماندار کوهدشت خدمت می‌کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1401-02-10 23:33
از اول رمضان معاون محترم سیاسی امنیتی که به اصطلاح سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت بعد از سیزده بدر ودر طول ایام مبارک رمضان به کوهدشت تشریف نیاورده واگر مسندی دال بر حضور سرپرست دارند ارائه نمایند.
نقل قول کردن
#2 علی 1401-02-11 09:30
انتصاب معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، برای یک شهرستان غیر از مرکز استان، در هیچ جای کشور اتفاق نیفتاده، الا لرستان....
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-02-11 13:08
ایچه بیه شهر اولی ها
نقل قول کردن
#4 کشوری 1401-02-11 19:24
جناب استاندار لطفا مدیرانی که چندین سال رییس و مدیرند ولی در زمان مدیریت شان هیچ پیشرفتی حاصل نشده را تغییر دهید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا