یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: ایام نوروز فرصتی مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان است.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات با اشاره به حساسیت این موضوع و تاکید ریاست محترم جمهور بر لزوم توجه به ایجاد امنیت جاده‌ها، اظهار کرد: دستگاه‌های ذیربط می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب از تمامی امکانات و توانایی خود در به حداقل رساندن تصادفات استفاده کنند.
 وی در ادامه به ایجاد بستر مناسب برای استراحت مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: در صورتی که رانندگان و مسافرین استراحت کافی داشته باشند قطعاً در میزان کاهش تصادفات تاثیر بسزایی خواهد داشت.
استاندار لرستان به افزایش مسافران نوروزی نسبت به سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها به منظور توسعه گردشگری در استان است.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرهنگ‌سازی در موضوعات اجتماعی به ویژه انضباط شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری، میراث فرهنگی و دیگر متولیان حوزه شهری نسبت به فعالیت‌های خود در ایجاد بستر مناسب برای افزایش گردشگران و میهمانان نوروزی و همچنین در راستای همکاری و همدلی بین مردم و مسئولین باید اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند.
زیویار خاطرنشان کرد: برای ایجاد همدلی و همکاری مردم با مسئولین بهتر است که افکار عمومی نسبت به فعالیت‌ها و عملکرد مسئولین در راستای جذب مسافران نوروزی آگاهی لازم را داشته باشند.
زیویار با بیان اینکه آرامش، ایجاد امنیت و حفظ جان مردم در اولویت فعالیت‌های دولت به ویژه طی ایام نوروز است، عنوان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر و شورای راهبردی کاهش تصادفات گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام نوروز ارائه دهند تا با بررسی‌های لازم مشکلات و موانع را مرتفع شوند.
 
شهردار خرم‌آباد مظلوم واقع شده است
استاندار لرستان در جلسه ستاد سفر که عصر سه‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: تلاش‌های سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد و مجموعه شهرداری در بحث استقبال از مهمانان نوروزی تا امروز مثبت و مناسب می‌باشد.
فرهاد زیویار افزود: به‌رغم تلاش‌های فتوحی شهردار خرم‌آباد، ایشان مظلوم واقع شده است.
گفتنی است، طی روزهای گذشته و بازدیدهای احمد دالوند معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان از ستادهای استقبال از مهمانان نوروزی از تلاش‌های صادقانه مدیریت شهری و مجموعه شهرداری تشکر کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 اسدی 1401-01-03 15:07
پل ماسور خرم‌آباد را بعد از 4 سال تکمیل و افتتاح کنید. این پل در ورودی شهر است
نقل قول کردن
#2 میرمقدم 1401-01-03 23:36
راستی هتل پارک صخره‌ای خرم‌آباد که از سال 1376 تا الان ناتمام است یا پروژه برج دو قلو خرم‌آباد که از سال 92 تا الان در طبقه سوم باقی مانده و طرح تخلیه پادگان 07 و تعریض خیابان انقلاب و تکمیل پل ماسور خرم‌آباد بعد از 4 سال چی شد؟
نقل قول کردن
#3 کریمی 1401-01-04 20:49
شورای شهر و شهردار جدید یک ساله اومدن روی کار ولی هیچکدام کاری برای راه دسترسی مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد نکردند بخدا ما راه دسترسی استاندارد نداریم 45 هزار نفرم جمعیت دارد مسکن مهر کمالوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا