یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بوستان‌ جنگلی شوراب که مدت‌هاست به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود، امروز یکشنبه 29 اسفندماه 1400 به روی شهروندان بازگشایی شد.
ضمن تشکر از مسوولینی که برای بازگشایی این بوستان تلاش کردند، انتظار می‌رود اداره کل منابع طبیعی استان و سایر دستگاه‌های متولی، همچنان خود را تابع دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی دانسته و نسبت به بازسازی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها، وسایل بازی، نمازخانه‌ها و اماکن عمومی و مبلمان موجود در بوستان‌ اقدام فوری نموده؛ تا این روزها شاهد حضور آبرومندانه مهمان و گردشگران در این فضای زیبا باشیم.
🔹شایان ذکر است علاوه بر بازگشایی پارک جنگلی شوراب، بازگشایی سایر بوستان‌ها ازجمله بام، مخمل کوه و ... در ایام فروردین در دستور کار اداره کل منابع طبیعی استان لرستان قرار گرفته است.

 


پایگاه خبری یافته/ 29 اسفندماه 1400
 

مطلب قبلی: پارک جنگلی شوراب همچنان در حصار بهانه‌ای به اسم کرونا

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 جایدری 1400-12-29 23:54
سرویس بهداشتی و روشنایی و امنیت پارک جنگلی شوراب را درست کنند و همچنین نسبت به حفظ درختان و طبیعت بنر نصب کنند
نقل قول کردن
#2 سبزواری 1401-01-01 19:49
وروزی که برای بازدید می آیند متأسفانه در مرکز شهر و اطراف قلعه پارکینگ مجهزی نیست یا جای پارک را ماشین های بومی اشغال کردند و مهمانان سرگردان میشوند حداقل درب جنوبی قلعه را باز کنند و فقط پلاکهای غیربومی را، راه دهند. مردم بومی هم مراعات کنند مهمانان نوروزی کیلومترها راه آمدند و خسته هستند چرا در جنب قلعه سر جای پارک بدرفتاری میکنند؟ کل 365 روز سال شما پارک میکنید حداقل این ایام نوروز و تعطیلات را با مهمانان مراعات کنید. دور دریاچه کیو هرچی پلاک می بینی همگی 31 و 41 هستند و جای پارک را اشغال کردند.
نقل قول کردن
#3 علی 1401-01-01 20:49
تشکر از پیگیری یافته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا