یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه استان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم "خرم‌آباد--پل‌دختر" و آزادراه "خرم‌آباد - اراک" در ایام نوروزی خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه یافته، سرهنگ "محمد زارعی" در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به در پيش بودن وضعیت تردد و اقدامات کنترلی ترافیک تعطیلات نوروز 1401 و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه به‌ویژه مبادی ورودی و خروجی استان، محدوديت‌های ترافيكي در محورهاي قدیم "خرم‌آباد - پل‌دختر" و آزادراه "خرم‌آباد - اراک" و بالعکس اعمال می‌شود.
وی افزود: تردد كليه تريلرها، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختي، بهداشتی، کالای اساسی از ساعت 0700 تا 2400 روز یکشنبه تاريخ‌هاي  29 اسفندماه و همچنین از ساعت 0700 تا 2400 روز‌هاي پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌هاي 11 تا 13 فروردین‌ماه 1401 در محور قدیم "خرم‌آباد - پل‌دختر" و بالعكس ممنوع است.
رئیس پلیس‌راه استان لرستان تصريح كرد: همچنين در محور "آزادراه خرم‌آباد- اراک" و بالعكس تردد كليه خودروهای حامل مواد سوختي ممنوع است.
این مقام انتظامی: تردد اتوبوس در محورهای تفرجگاهی خرم‌آباد به سپیددشت و آبشار بیشه و آبشار نوژیان و تنگ لی‌لی دورود نیز ممنوع است.
سرهنگ زارعی در پايان از شهروندان خواست: با قانون مداري و پرهيز از خطر، آرامش در سفر را براي خود و خانواده خود رقم بزنند و نهايت همكاري را با پليس در اجراي محدودیت‌های ترافيكي داشته باشند تا نوروزي بدون حادثه داشته باشيم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1400-12-29 23:56
پلدختر و معمولان و ویسیان جاده ندارند و سیل سال 98جاده را شست و بُرد و هنوز جاده ایمن و استاندارد ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا