یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد از راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار واکسیناسیون کووید ۱۹ در اماکن پر تردد سطح شهر خبر داد.
به گزارش یافته، دکتر مسعود بهزادی فر با بیان این خبر افزود: با توجه به اینکه مسافرین نوروزی در اماکن پر تردد حضور دارند، اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار واکسیناسیون کووید ۱۹ در مناطق دریاچه کیو و پارک شریعتی نموده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزی راه‌اندازی شده و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰و ۳۰ آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.
رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد تصریح کرد: مرکز تجمیعی دانشکده دندانپزشکی نیز در ایام نوروز به‌طور کامل از ساعت‌های پیشگفت حضور و خدمات به همشهریان را دارند.
دکتر بهزادی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مراکز غربالگری کووید ۱۹ ناصرخسرو و گلدشت شرقی نیز در ساعات مذکور به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.
وی گفت: همشهریان می‌توانند شکایات و تخلفات بهداشتی به سامانی ۱۹۰ گزارش نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1401-01-01 00:00
مردم را شستشوی مغزی دادن و میگن واکسن نزنید چرا؟؟؟ واکسن بزنید و سلامتی خودتون را تضمین کنید
نقل قول کردن
#2 Armin 1401-01-02 01:18
چه کار خوبی 8) مسافران قطعا از این طرح استقبال خواهند کرد و سلامتی خودشون تضمین می کنن،بنده با افتخار دوز سوم خودم رو ۲۸اسفند زدم و حتی کرونا خفیف هم نگرفتم،سه دوز آسترازنکا زدم جز ایمنی چیزی ندیدم همه جا هم بدون ماسک میرم،دوست داشتم دوز سوم کووپارس رازی یا اسپایکوژن بزنم اما مادام واکسیناتور گفت نداریم یا پاستوکووک یا آسترا بزن! ملت تا پارسال هشتگ واکسن بخرید میزدن الان که موسسه رازی بهترین واکسن زده و اسپایکوژن سیناژن با استرالیا مشترک تولید کردن همه توهم گرفتشون میگن این توطئه‌های ایلومیناتی هاست!!!!! می‌خوان جمعیت کاهش بدن!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا