یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بستری و جان‌باختگان ناشی از بیماری کروناویروس را در استان اعلام کرد و گفت: در شبانه‌روز اخیر، ۵۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند.
به گزارش یافته، مریم کوشکی در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در استان ۵۴ مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در لرستان تا امروز به ۲۱۵ هزار و ۲۲۶ نفر رسیده است.
وی ادامه داد از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد تا مجموع جان‌باختگان این بیماری به عدد دو هزار و ۷۹۶ نفر برسد.
کوشکی بیان داشت: از شمار مبتلایان شناسایی‌شده، ۱۴۹ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.
وی در پایان، تکمیل واکسیناسیون به‌خصوص دُز سوم، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تهویه مناسب، شستن دست، دوری از تجمعات و فاصله اجتماعی را توصیه کرد.


آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان ۲۶  اسفندماه ۱۴۰۰
🔹مجموع مبتلایان تاکنون: ۲۱۵۲۲۶
🔹جمع تجمعی فوتی مثبت: ۲۷۹۶
🔹مثبت جدید: (   ۵۴ نفر) / روز گذشته ۷۶ نفر/ دو روز پیش ۷۷ نفر
✔️فوتی جدید (    ۲ نفر) / روز گذشته ۳ نفر
🔹بستری مشکوک و مثبت:  (   ۱۴۹نفر) روز گذشته ۱۵۷ نفر
لیست کامل رنگ‌بندی شهر‌های لرستان/ از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰
🔴وضعیت قرمز: خرم‌آباد، بروجرد و سلسله
🟠وضعیت نارنجی: ازنا الیگودرز، دلفان، پل‌دختر، دورود و کوهدشت
🟡وضعیت زرد: چگنی، رومشکان

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1400-12-27 12:13
با درود آقای قاسمی بنده امروز۲۷ اسفند به پایگاه تجمیعی دندانپزشکی برای دوز سوم مراجعه کردم متاسفانه علی رغم اعلام علوم پزشکی هیچ خبری از واکسن های باکیفیت مثل کووپارس رازی و اسپایکوژن نبود! و خانوم واکسیناتور واکسن کوبایی پاستوکووک پیشنهاد داد که نزدم! طبق گفته ی مسئولان بالارتبه ی کشوری از واکسن های اسپایکوژن و کووپارس رازی میشه در دوز سوم استفاده کرد و به عنوان مثال کسی مثل من که دو دوز قبلی آسترازنکا زده می تونه دوز سوم کووپارس یا اسپایکوژن یا نورا بزنه،اما در خرم آباد متاسفانه پایگاه دندانپزشکی علوم پزشکی ساز خودش میزنه! امروز گفتن یا آسترا یا پاستور باید بزنی گفتم من این واکسن کوبای کمونیست نمی زنم :lol: به کنایه به بنده گفت برو فایزرت بزن منم گفتم شما هم برو علی برکت اللهت بزن ;-)
نقل قول کردن
#2 Armin 1400-12-27 12:21
خلاصه ی کلام ما هر شب لیست واکسن های اعلام شده رو در کانال تلگرام یافته مشاهده می کنیم اما علوم پزشکی به دروغ لیست تمام واکسن هااز جمله اسپوتنیک،رازی،ف خرا،اسپایکوژن میزنه اما امروز متوجه دروغ های آقایون شدیم! واکسن کووپارس رازی برپایه پروتئین نوترکیب واثردهی۸۱% و اسپایکوژن با78%اثردهی در مرکز استان موجود نیست! واکسن رازی یک دوز استنشاقی هم داره که فرد از زدن ماسک معاف می کنه اما متأسفانه علوم پزشکی لرستان معلوم نیست چرا این واکسن ها رو توزیع نکرده!خود سازنده ی آسترازنکا علنا گفته دوز سوم واکسن متفاوتی بر پایه پروتئین نوترکیب یا mRNA بزنید! اما این واکسن کوبایی پاستوکووک اصلا معلوم نیست چیه! بنده هر چی سرچ می کنم حتی سایت های انگلیسی زبان از کارآیی پایین سوبرانا پلاس یا پاستوکووک انتقاد کردن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا