یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آب‌رساني شهر مومن‌آباد ازنا لرستان - يافتهشهر مومن‌آباد از توابع استان لرستان با حدود 2 هزار نفر جمعیت و 774 اشتراک آب، سال 1392 را بدون حوادث و اتفاقات شبکه آب‌رسانی پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی آبفا لرستان، شهر مومن‌آباد ازنا از شهرهای تحت پوشش شبکه آب‌رسانی استان لرستان در سال 92، به عنوان شهر بدون اتفاقات آب معرفی شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب مومن‌آباد در اين خصوص گفت: آب شرب شهر مومن‌آباد از طریق یک حلقه چاه آب با دبی 15 لیتر در ثانیه و یک مخزن ذخیره هوایی با ظرفیت 150 مترمکعب و شبکه‌ای به طول 15 کیلومتر توزیع می‌گردد.

مهندس "علی‌اکبر طونی" اظهارد اشت: این شهر از سال 1381 به شرکت آب و فاضلاب لرستان انتقال یافت که پس از اقدامات تامین آب شرب، اجرای شبکه‌های آب‌رسانی در دستور کار قرار گرفت و با بهره‌برداری از این خطوط در چارچوب رعایت استانداردهای مرتبط و استفاده از لوله‌های با کیفیت و نظارت درست بر اجرای شبکه‌ها و نصب مناسب شیرآلات مربوطه، تا کنون اتفاقات و حوادث قابل ذکری نداشته است به طوری که سال 92 را بدون حادثه سپری نمود و برای لحظه‌ای تداوم ارائه خدمات شرکت بر روی مردم این شهر قطع نگردید.

وي بيان داشت: شبکه آب‌رسانی شهر مومن‌آباد از نوع لوله‌های پلی‌اتیلن است که در سال 1383  اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

قابل ذكر است مومن‌آباد مرکز بخش جاپلق از توابع شهرستان ازنا است. اين شهر در مسير راه‌آهن سراسري تهران به جنوب واقع است. در مؤمن‌آباد كارخانه فرو آلياژ قرار دارد كه وظيفه‌اش استخراج سليس و مشتقات آن از معادن اطراف است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا