یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: ایجاد و راه‌اندازی مرکز منطقه‌ای زمین‌شناسی استان لرستان با محوریت چند استان غربی کشور به تصویب هیات دولت رسیده است.

به گزارش يافته‌، حبیب‌الله دهمرده  افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران، مرکز منطقه‌ای سازمان زمین‌شناسی لرستان در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط چارت و تشکیلات سازمانی این مرکز نیز به تصویب هیات دولت رسیده و برای اجرا به استان ابلاغ شده است.

دهمرده با اشاره به این که مراکز زمین شناسی استان‌های مختلف کشور در قالب چند مرکز منطقه‌ای ایجاد می شوند، تصریح کرد: یکی از این مراکز مصوب مربوط به استان لرستان است که به صورت منطقه‌ای مدیریت فعالیت‌های مرتبط در تعدادی از استان‌های هم‌جوار را بر عهده دارد.

وی گفت: درهمین ارتباط 36 پست سازمانی در قالب گروه‌های مهندسی تخصصی و کاری این مرکز نیز به تصویب هیات دولت رسیده است.

استاندار لرستان افزود: زمین موردنیاز برای احداث این مرکز آماده شده و درحال حاضر این مرکز در یک ساختمان به صورت موقت فعالیت خود را آغاز کرده است.

دهمرده گفت: این مرکز فعالیت‌های علمی و کارشناسی گسترده‌ای در حوزه‌های مرتبط با زمین‌شناسی از جمله بحث زلزله و معادن دارد که با توجه به ظرفیت‌های معدنی موجود در لرستان، فعالیت این مرکز نقش مهمی در رشد و توسعه ظرفیت‌های معدنی استان خواهد داشت.

به گفته استاندار لرستان، دراین زمینه پی‌گیری‌های جدی و مستمر استاندار لرستان برای تصویب و راه‌اندازی این مرکز بسیار چشمگیر و موثر بوده است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا